באוקטובר 1986 הייתה אמורה להיערך הרוטציה בין שמעון פרס ליצחק שמיר, והיה ויכוח ציבורי מאוד גדול אם תהיה רוטציה או לא. אנחנו היינו אז משרד פרסום די צעיר וחיפשנו להתבלט, אז ניצלנו את האירוע הפוליטי הזה לצורך קמפיין עצמי: חברנו לחברת גלגלי זהב שעסקה בפרסום על גבי אוטובוסים, מדיום שעד אז לא נחשב במיוחד כי המפרסמים טענו שאף אחד לא רואה שלטים על אוטובוסים. על מחצית מהאוטובוסים הדבקנו שלטים עם הכיתוב: "תהיה רוטציה", ועל החצי השני, שלטים עם הכיתוב: "לא תהיה רוטציה". זה הודבק על הרבה מאוד אוטובוסים. בסופו של דבר הרוטציה התקיימה והקמפיין ירד, אך מבחינתנו זה היה כלי יעיל לפרסום עצמי.