שיתוף פרויקט
בשיתוף:
חזרה לעמוד הראשי

“עושים הכול כדי לרצות את הלקוח"

שיתוף

נאסר סנעאללה / צילום: באדיבות נאסר סנעאללה

נאסר סנעאללה

חשמל מאור הגליל

(49)
נאסר סנעאללה / צילום: באדיבות נאסר סנעאללה

מי אני:

נולדתי בישראל ואני גר בדיר אל-אסד, נשוי ואב לחמישה ילדים. למדתי בחו"ל הנדסת בניין, אך לאחר שעבדתי במקצוע ארבע שנים, זה לא מצא חן בעיניי והחלטתי להחליף מקצוע. עברתי לעסק של אבא שלי, עסק בתחום מסחר חשמל ואלקטרוניקה שקיים כבר 30 שנה. כך התחלתי לפתח את החברה והבאתי לפתיחה של סניף נוסף. בזמני הפנוי אני נהנה לצאת לטיולים בטבע.

הניסיון לימד אותי ש:

לקוחות ישראלים לא אוהבים להמתין. הבעיה שלהם חייבת להיות מטופלת מיידית - אם זה בשירות טלפוני, באספקה או בהתקנה. אנחנו הישראלים חושבים שמכיוון שאנחנו משלמים מיסים כל כך גבוהים, מגיע לנו השירות הטוב ביותר. בעיניי, אלקטרה מיזוג אוויר היא אחת מהחברות שיודעות לספק שירות הולם. אני עובד איתם כבר כמה שנים טובות ונהנה מראש שקט. אין את קשיי השירות שאני מוצא אצל ספקים אחרים. בסופו של דבר אנחנו עושים הכול כדי לרצות את הלקוח. לקוח מרוצה ימליץ עלינו ויביא לקוחות חדשים.

בעיסוק במזגנים, אי אפשר בלי:

סבלנות, הבנת הצרכים של הלקוח ומתן מענה מהיר.

עצת הזהב שלי לפני שבוחרים מזגן:

בדקו מראש מהו השטח שבו יותקן המזגן, מהי רמת החיסכון של המזגן וכמה שנות אחריות אתם מקבלים - חשוב שתהיה אחריות כמה שיותר ארוכה, במיוחד כשמדובר בטכנולוגיה חדשה שאינה מוכרת לכם.

הבשורה של אלקטרה אינוורטר:

חיסכון בחשמל ביותר מ-50% ושקט.