חברה המשווקת מותגי קוסמטיקה וטואלטיקה של מותגים בינלאומיים
ל"גלובס" נודע כי ביולי עלה לאוויר האתר של "אלפא קוסמטיקה", במתכונת פיילוט • קוסמטיקה היא מיבואניות מוצרי הלייף סטייל הגדולות בישראל, ומבין מוצריה ניתן למצוא את ניוואה, לאבלו, נורת' פייס, ואנס ובולגארי • האתר מספק משלוחים חינם בקנייה של 300 שקל ומעלה
במהלך 2017 תפתח החברה 3 חנויות ראשונות למותג הבריטי, בהשקעה של 8 מיליון שקל ■ החנות הראשונה תיפתח בקניון ראשונים ■ כיום אחראית הפעילות בתחום הקוסמטיקה ל-85% מהכנסות אלפא קוסמטיקס, והכוונה היא שבעתיד תהווה פעילות האופנה 50% מההכנסות
היקף התקציב, שטופל בשנים האחרונות ע"י זניט מדיה, עומד על 10 מיליון שקל במחירים ריאליים
החנות, בהשקעה של 3 מיליון שקל, נפתחה על-ידי חברת אלפא אקססוריז
החנות של המותג הצרפתי תיפתח בקניון רמת-אביב בהשקעה של 3 מיליון שקל
החנות בקניון עזריאלי, שנפתחה בהשקעה של 2 מיליון שקל, מציעה תכשיטים, תיקים, בשמים ואביזרי אופנה בטווח מחירים של 200 שקל עד 25 אלף שקל
החנות הראשונה תפתח בקניון עזריאלי במהלך חודש אוקטובר בהשקעה של 2 מיליון שקל
חברת אלפא קוסמטיקה, יבואנית המותג ניוואה, חתמה על הסכם חסות משני עם המועדון לעונה הקרובה ■ וספונסר חולצה ראשי? עדיין אין למכבי
מלחמת המחירים בשוק הבשמים עלתה בימים האחרונים מדרגה, ומחירי המותגים רשמו שפל חדש ■ "גלובס" כינס את מנכ"לי חברות הבישום המובילות לשיחה על מלחמות המחירים בשוק, שלא בטוח שיחזור לשפיות
אלפא קוסמטיקה, המשווקת את הבושם בישראל, תשקיע 2 מיליון שקל בפעילות שיווקית רחבה
השקת המותג תכלול קמפיין פרסום, יחסי ציבור וקד"מ, כמו גם נראות בנקודות המכירה, בהשקעה של מיליון שקל
להערכת רונן שמיר, העמקת המבצעים בשוק הקוסמטיקה תביא לרמת מחירים לא רווחית, שעשויה להביא את אחת הרשתות להפסדים משמעותיים "בזירת מוצרי הצריכה מתחילים לחוש ירידה במכירות בשל התחרות האגרסיבית"
איפורקוסמטיקהקניות באינטרנט