בדיקת "גלובס" מגלה שבמקרים רבים המוכרים ינסו למכור לכם את המותג שהרשת מייבאת ולא יידעו להסביר על הדגמים השונים ■ החנויות לא מציגות את הלפטופים בתצוגה, ומסכי הטלוויזיה מסודרים על הקיר באופן מגמתי
מחשבים כבויים, מפרטים דלים ומגוון מצומצם - זה מה שפוגש הלקוח בחנויות רבות בבואו לקנות לפטופ ■ "גלובס" בדק את חוויית הקנייה ב-5 רשתות
העברת התקציב היא חלק ממהלך אסטרטגי כולל, במסגרתו אמורים שני המותגים להתכנס תחת המותג ביג בוקס
שחר, מנכ"ל פישמן רשתות, יחליף בתפקיד את מיקי דינר שפרש לעסקים פרטיים
רשתות החשמל והאלקטרוניקה יוצאות במבצעים והנחות מהיום ועד יום שלישי הבא
הרשת תציע סמארטפונים וטלפונים פשוטים יותר שיהוו אלטרנטיבה לרכישת המכשירים מהמפעילות הסלולריות ■ היקף ההשקעה הכולל במהלך נאמד ב-3 מיליון שקל
המכשיר יתחיל להימכר ברשת ביג בוקס החל מיום ראשון הקרוב בעלות של 2,500 שקל לגרסת ה-16 ג'יגה ■ המכשיר הושק גם בסלקום ובפלאפון ■ עלות המכשיר בפלאפון עומדת על 3,600 שקל, העלות בסלקום 3,240 שקל
גל עבד בבסט ביי ב-13 השנים האחרונות, במסגרתן היה שותף להקמת רשת ביג בוקס
"גלובס" השווה מחירים של 5 דגמים של טלוויזיות תלת-ממד ב-6 רשתות חשמל - ומצא פערים שמגיעים ל-4,800 שקל ■ שקם אלקטריק התגלתה לרוב כיקרה ביותר, וא.ל.מ כזולה
ב-iDigital אומרים כי הם פועלים במרץ לחידוש המלאי, וכי משלוח נוסף של מכשירים צפוי להגיע לחנויות בתוך כשבוע
"גלובס" השווה מחירים של 6 מחשבים - וגילה כי רשת אלקטרה עומדת בהבטחה להציע את המחירים הנמוכים ביותר ■ הרשתות עושות הכול כדי שההשוואת המחירים תהיה בלתי אפשרית
השתיים חולקות את הציון הגבוה ביותר בסקר החברות המובילות של "גלובס" ■ את המקום השני חולקות ביג בוקס ומחסני חשמל, ובמקום השלישי דורגו בסט ביי ושקם אלקטריק
ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר במחירי מחירון
כך עולה מנתוני רשת ביג בוקס מבית בסט ביי רשתות ■ "יש עדיין סוגי לקוחות שרוצים פלזמה, מכיוון שהם משוכנעים שבשידורי טלוויזיה כמו כבלים או לוויין הם יקבלו תמונה טובה יותר - למרות שזה לא בהכרח מבוסס"
בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"