היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"
משרד הפרסום שבבעלות עמיחי, no no no yes, יטפל בתקציב הפרסום של החברה שמוכרת פרסומות לרדיו האזורי • יהושע TBWA יטפל בתקציב טרגט ספיריט שמשווקת את זמן הפרסום של תאגיד השידור
ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה
זאת לאחר שהפרסומאי גדעון עמיחי החליט לוותר על תקציב הפרסום של המותג מקבוצת צ'מפיון מוטורס
בכך יגדל נתח התקציבים שהוא מחזיק במערך הפרסום של קבוצת טמפו ■ מדובר באתגר שיווקי-פרסומי לא קל, שכן נסטי עבר טלטלות בשוק המקומי ולא הצליח להמריא
בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים
אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
עזיבת שלמור-אבנון-עמיחי ■ נפילת המשרד ■ המעבר לניו-יורק ■ גדעון עמיחי, 53, מבכירי הפרסומאים בישראל: "קיבלתי הרבה 'לא' בניו-יורק - ולא הייתי מורגל למצב כזה"
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב והביילינים
הפרסומאי גדעון עמיחי בכנס EffecTV: "תוכן טוב בדיגיטל יגיע לבמה המרכזית, לטלוויזיה"
הפרסומאי גדעון עמיחי, שטיפל בתקציב הדיוטי פרי בשנה האחרונה, הודע למנכ"ל הנכנס כי לא ייקח חלק בהתמודדות
וגם: מי הגיע להשקת הבשמים החדשים של המותג אדידס אוריג'ינל?
הדיוטי פרי כמעט ולא פרסם בשנתיים האחרונות, אך בעבר היו לו תקציבי פרסום גדולים
משרד הפרסום של גדעון עמיחי יטפל בתקציב פולקסווגן, פרסום מנצ' יטפל בתקציב סיאט, ואת תקציב סקודה יקבל פרסום אברהם
פרסי האריות שהוענקו לשפגאט של קלוד ואן דאם ולמתנות האגואיסטיות של רשת הכלבו הארווי ניקולס, ממחישים שגם אם יש היום טכנולוגיות מפותחות ורשתות חברתיות, הכישרון לספר סיפור הוא הכלי האפקטיבי ביותר עבור מותגים
אבי נירהמחאה החברתיתפסטיבל הפרסום בקאןכלביםלי-אור אברבךליידי גלובסמדד המותגים 2010משרדי פרסוםקשת 12שלמור אבנון עמיחי