אופק, המתמחה בניהול הסדרים, גובה פרמיות של כ-100 מיליון שקל בשנה ■ יו"ר שקל, מאיר אוזן: "הרכישה משתלבת באסטרטגיה להגדיל את נתח השוק שלנו"
חברת המכשור הרפואי השלימה גיוס מהפניקס (19 מיליון שקל) ולידר (4 מיליון שקל) ■ מחיר ההקצאה - 9.5 שקל למניה ■ אורי הדומי: "גאים על הבעת האמון בחברה"
מיולי אשתקד מתפקדת הקבוצה עם יו"ר זמני ■ דלק: מינוי קבוע - בקרוב ■ חברה נוספת בקבוצה, אקסלנס, מתפקדת אף היא ללא יו"ר קבוע
דחיית מועדת חידוש הזרמת הגז בצינור המצרי של EMG מדאיגה את המשקיעים המוסדיים: "כולנו בעצבנות קלה עד שהגז יחזור לזרום"
המכרז הפנסיוני הגדול לאנשי צבא הקבע ישוב להתנהל, ויגיע בקרוב לשלב הסופי שבו תוכרע המנצחת מבין הצעת הראל להצעת איילון ופסגות
כך נטען היום בפאנל מיוחד בנושא ענף הביטוח שהתקיים במסגרת כנס "פורום שוק החוב" של גלובס ומידרוג ■ "חשוב למנוע מצבים של עסקאות בין הנוסטרו לבין כספי העמיתים"
אקסלנס רכש ביום ה' האחרון 15.5 מיליון יחידות השתתפות של רציו ב-64.7 אגורות ליחידה, כ-10 מיליון שקל היקף כספי ■ הפניקס מחזיקה בכ-4.25 מיליון יה"ש, וגם היא בעלת עניין
עם זאת, בשורה התחתונה ישלמו כלל ביטוח והפניקס מכיסן מיליוני שקלים בודדים, לאחר השתתפות מבטחי המשנה
כך מסתמן מבדיקת אגף שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר ■ האוצר צפוי לדרוש קביעת כללים ברורים לעסקות בעלי עניין בהפניקס ■ יתרת החוב של דלק נדל"ן היא 65 מ' ש'
פאנל "גלובס" וארנסט אנד יאנג שמע ממנהלי המוסדיים על התשואות בנדל"ן, הסיכונים וההזדמנויות - בארץ ובחו"ל
ליצחק תשובה לא חסרות סיבות למכור את השליטה בהפניקס ■ מנגד, לאלי ברקת, שרכש לפני כשנה את השליטה בדש איפקס, לא חסרות סיבות לקנות את הפניקס ■ איך יגיב השוק?
קרנות הפנסיה החדשות והפוליסות המשתתפות ברווחים הניבו תשואה שנתית ממוצעת של 11.45% ■ הפניקס מובילה בפוליסות המשתתפות ברווח, מקפת בפנסיה וכלל בטווח הארוך
בבית ההשקעות בניהול טל רז מציינים כי מדובר בגידול של כ-250% ביחס לשנה המקבילה, ובשנת שיא למוצר "חיסכון פיננסי"
בכירי תחום החיסכון הפנסיוני דיברו בוועידת "עדיף" על הכורח להגדיל נתחי שוק במחירי הפסד, על תוחלת החיים ועל שאר מצוקות הענף
ביום שאחרי השריפה ברכבת בסמוך לקיבוץ יקום, עולה השאלה מי יפצה את הנפגעים ■ עו"ד ערן יעקובוביץ, מומחה לדיני נזיקין, עונה על השאלות שעשויות להתעורר אצל הנפגעים
עלות ביטוח הקרונות בזמן נסיעה היא כ-2.5 מיליון אירו בשנה ועלות ההשתתפות העצמית הינה 10 מיליון אירו בשנה, כך שרכישת הביטוח אינה כדאית מבחינה כלכלית
אייל בן סימוןג'ארד קושנרהבורסה בת"אהראל ביטוחהשקעותחברות ביטוחיצחק תשובהכלל ביטוחמיזוגים ורכישותרשות שוק ההון