חברות התעופה נלחמות כדי להגדיל את שורת הרווח, וארוחות המחלקה הראשונה נעשות משוכללות יותר, כאשר האוכל מקבל תפקיד משמעותי במיוחד • מה בתפריט? בין השאר קוויאר ללא תחתית, מנות מתוחכמות במיוחד ואפילו קוקטיילים ויינות בני 15 שנה ומעלה
המטיילים הלהוטים לפצות על זמן הקורונה האבוד חוזרים ביתר שאת אל חברות התעופה • אלה מצידן מנצלות את המגמה לטובתן ומפתות את נוסעי המחלקה הראשונה לבחור בשירותיהן באמצעות שדרוגים שונים – מקוויאר פרסי עם שמפניה דום פריניום, דרך תאי נוסעים פרטיים ועד להשקת מושבי פרימיום לטיסות ארוכות
אל על עולה ליגה בערכות הנוחות שהיא מחלקת לנוסעים בטיסות הארוכות והקצרות במחלקות היוקרה שלה: עברה לערכות ידידותיות לסביבה בייצור של חברת ל'אוקסיטן
יותר ויותר חברות תעופה מציעות היום לנוסעים את מושבי הפרימיום - ייצור כלאיים שמשלב בין מחלקת התיירים השגרתית לבין מחלקת העסקים היוקרתית • מי הקהל אליו פונה השירות, מה ההבדל בינו לבין מושב מועדף, מי מרוויח מהשדרוג, וגם: טיפ לטסים בעונת הקיץ
כך אמר מנכ"ל אל על, גונן אוסישקין , בראיון ל-"Business Traveller" • לדבריו, מחלקת הפרימיום אקונומי מוכיחה את עצמה מבחינה כלכלית, וכעת נשקלת האפשרות להוסיף שורת מושבים כאלה בדגמי הבואינג 787S
התפיסה לפיה המחיר הוא חזות הכל עבור כל מי שטס לחו"ל לא תמיד נכונה • רבים מעדיפים לשלם עבור הנוחות שמספקת מחלקת הפרימיום במטוסים ולשדרג את חוויית הטיסה
כ-2,000 לקוחות נכללים בקבוצה שעליה מתחרות חברות האשראי, וכעת מצטרף גם בנק הפועלים • בין השירותים לאלפיון העליון: איסוף ברכב יוקרה משרוול המטוס, כרטיסים למופעים נחשקים בעולם ועוד
אייר פראנסאל עלאמירייטסגונן אוסישקיןחברות תעופהטיסותל'אוקסיטןמחלקת עסקיםמטוסיםצ'ק אין