נשים צעירות כבר לא מוכנות לרכוש את הפנטזיות שיצרו עבורן גברים ומופיעות בחלונות הראווה של ויקטוריה סיקרט • הכירו את גל המותגים הנוחים והאקולוגיים לכל מבנה גוף, שסוחף את שוק ההלבשה התחתונה
חנות הדגל בלונדון של ענקית בגדי הספורט הציבה בקומת הנשים החדשה שלה בובות תצוגה במידות גדולות
"מידה 46 זה לא הטעם של קסטרו", כך אמרה מנכ"לית קסטרו אתי רוטר למקימות עמוד הפייסבוק "אין לי מה ללבוש: מלכוד 42" ■ הפוסט שנכתב בעקבות הפגישה הצית מחאת רשת והפך ויראלי: "הזדעזענו, נפגענו ולא האמנו"
מנכ"לית קסטרו אתי רוטר נפגשה עם צרכניות זועמות, אך המחלוקת התגברה ■ הצרכניות: "נפלנו על אוזניים ערלות" ■ רוטר: "אשמח להיפגש שוב להמשך בחינת הנושא"
היעד לרשת So simple הוא מכירות של 15-20 מיליון שקל עד סוף 2014
המרדף האגרסיבי אחרי הפלח של בני 18 עד 22 הוא יוזמה של מנכ"ל אברקרומבי אנד פיץ', מייק ג'פריס, שמודה כי הוא "פוסל חלק מהקהל" ■ מנגד, H&M השיקה קמפיין בגדי ים בכיכובה של דוגמנית למידות גדולות ועוררה תגובות סוערות
מגזין אופנה אמריקני: משקלה הממוצע של דוגמנית הינו 23% פחות ממשקלה של אישה ממוצעת ■ קורא לחרם על חנויות הבגדים שאינן מוכרות מידות גדולות
לא קל למצוא בארץ בגדים במידות מעל 48 או נעל במידה 50 ■ בשנים האחרונות נפתחות עוד ועוד חנויות למידות חריגות, אך ההיצע עדיין דל, והמחירים לרוב גבוהים
המותג החדש של רשת האופנה, mlLY, יושק ב-20 מתחמים בתוך סניפי רשת ml ■ קהל היעד המוצהר הוא בעיקר צעירות בשנות ה-20
לא כולן לובשות מידה 38, גם לא 40 ■ ברשתות האופנה לא מכחישים ומסבירים כי לעתים, בדגמים מסוימים, אפשר למצוא גם מידות חריגות כמו 44
הסניפים החדשים ייפתחו באור-יהודה, במודיעין וברחוב דיזנגוף בת"א בחודשים הקרובים מתכננת הרשת לפתוח סניפים נוספים
הלבשה תחתונהויקטוריה'ס סיקרטנשיםפמיניזם