מי שינהל את חברת הגלידות הוא רונן זוהר, מי ששימש עד לפני פחות משנה כמנכ"ל של רשת סבון והוביל אותה לאקזיט כשנמכרה לפני שנתיים לקבוצת איב רושה הצרפתית
ב-2016 רכשה רושה 66% מהמניות בסבון לפי שווי חברה של כחצי מיליארד שקל, וכעת היא רוכשת את ה-33% הנוספים • בעקבות העסקה המייסדים סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק צפויים לסיים את תפקידם בחברה, אך להישאר ולשמש כיועצים מיוחדים למנכ"ל סבון למשך שנתיים
בריס רושה מסביר מדוע רכש את רשת סבון הישראלית ■ לטראמפ, שהתנער מהסכם פריז, הוא אומר: "בואו נפסיק לעשות ילדים - אין בזה היגיון כשלא שומרים על הסביבה"
את "סבון" - שלה 175 חנויות ברחבי העולם - ייסדו לפני שני עשורים אבי פיאטוק וסיגל קוטלר-לוי; השניים יקבל כעת יותר מ-100 מיליון שקל כל אחד ■ איב רושה רוכשת את גרעין השליטה ב"סבון" לפי שווי חברה מוערך של יותר מחצי מיליארד שקל
רשת הקוסמטיקה הישראלית פתחה חנות קונספט מחודשת בלב האזור היוקרתי של מנהטן, באירוע נוצץ שכולו אבק כוכבות ותכשירים לשטיפת ידיים ■ המנכ"ל רונן זוהר מספר על הקשיים של היצואן הישראלי, על ההחלטה לא להפעיל אף סניף לא רווחי ועל ההבדל בין העובד האמריקאי העולץ לעובד הישראלי שמתקשה להתחייב
בסוף השבוע פתחה הרשת חנות בלונדון, לראשונה במודל של בעלות מלאה, ותשקיע 40 מיליון שקל בפתיחת 40 חנויות באנגליה ובגרמניה ■ מנכ"ל הרשת: "אם אתה רוצה למצות את הפוטנציאל, אתה צריך לעשות זאת לבד"
מנהלי מותגים ישראליים שהצליחו לפרוץ את גבולות המדינה מסבירים איך להתמודד עם התווית "תוצרת ישראל", מה עושים כשיש הפגנות מול החנויות בחו"ל, ומה כדאי לקחת בחשבון לפני שמנסים למכור מותג ישראלי מעבר לים
חברות הקוסמטיקה שהובילו אשתקד את יצוא התמרוקים מישראל, בהיקף כולל של כ-316 מיליון דולר, הן פרמייר ים המלח, לוריאל ישראל, שמן מרוקאי וסבון של פעם
3 צרכנים שנפגעו ממוצריהן של יצרניות קרמים מובילות כבר הגישו בקשות לתביעות ייצוגיות בסכומים של מיליוני שקלים ■ ואיפה משרד הבריאות? שם נוהגים לסמוך על הצהרות היצרן
זאת בהשקעה של 700 אלף אירו ■ תפתח ב-5 השנים הקרובות 15 חנויות נוספות בספרד
פותחת 4 חנויות במיקומים מרכזיים בערים קיושו, הוקאידו, קיוטו וטוקיו
בבקשה לתביעה הייצוגית נטען כי רשת "סבון של פעם" מוכרת מוצרים אשר על אריזתם מצוין כי הם עשויים מ"רכיבים טבעיים" - אף שרוב הרכיבים מהם עשויים המוצרים אינם טבעיים כלל
החדרת מוצר חדש המתחרה במוצר קיים או מסחר מקוון הפוגע במסורתי - הן רק שתי דוגמאות לקניבליזציה עסקית ■ איך תימנע מנגיסה ברווחים של עצמך?
סיפור האהבה של ג'ואי יסומצו עם תוצרת הארץ החל כשנתקלה במוצרי "סבון" בניו-יורק ■ עכשיו היא לוטשת עיניים למוסיקה, ליהלומים, ואפילו להבאת תיירים
בחלוף 3 שנים לחקיקת החוק, יצא "גלובס" לבדוק את המצב ברשתות ■ בין התירוצים: "הכיסאות במחסן, העובדים מעדיפים לעמוד" ■ צדיקות בסדום: סופר-פארם והמשביר לצרכן
לי-אור אברבךמנהטןניו יורקרונן זהר