מנהלת הפיתוח העסקי והנכסים של קסטרו תחליף את עינת פורטגלי בתפקיד מנכ"לית מיניסו • לרשת 18 סניפים בקניונים בולטים עם דמי שכירות גבוהים, ופיינר תידרש להתמודד עם עם אתגר זה בעקבות משבר הקורונה
הרשת נוסדה ביפן בשנת 2013 והיא מונה למעלה מ-3,500 חנויות ברחבי העולם. בישראל מפעילה מיניסו כ-18 חנויות ומעסיקה כ-220 עובדים • עד למינוי מנכ"ל חלופי במקומה של פורטוגלי, את התפקיד יבצע גונן כהן, מבעלי הרשת
עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל, בוחרת בסטורי של אווה שבזכות האותנטיות, העריכה והבחירה במדיה עכשווית הצליח לייצר ז'אנר חדש של זיכרון, ולהעלות את השואה לסדר היום בארץ ובעולם
כמעט שנה אחרי ההשקה - רשת מוצרי העיצוב המוזלים, שמונה כיום 7 סניפים, תוקעת יתד בקניונים בכל רחבי הארץ • 6 החנויות החדשות ייפתחו בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון ביג פאשן דנילוף טבריה, בקניון ביג פאשן נצרת, בדיזנגוף סנטר בת"א, בקניון עזריאלי רמלה ובקניון ביג בת ים
חזיות ב-29 שקל ובשמים ב-20 שקל, ציוד לסלולר ופתרנות אחסון ב-15 עד 50 שקל: למיניסו יש 3,400 סניפים בעולם, ועכשיו גם נפתח אחד בישראל • מנכ"לית החברה: 70% מהמוצרים נמכרים במחיר של עד 20 שקל מתוך אג'נדה לפיה הרווחיות, הנמוכה יחסית, תבוא מהמאסות
מדובר בחנות הראשונה מבין 8 חנויות של ענקית העיצוב היפנית שייפתחו ב-2018 בערים מרכזיות • בחברה מבטיחים כי 70% מהמוצרים יהיו בטווח מחירים של 5-20 שקל • המנכ"לית עינת פורטוגלי: "אנחנו עובדים על רווחיות נמוכה, המחירים בישראל יהיו זהים למחירים ברשת הבינלאומית"
בהודעה שמסרה מיניסו נמסר כי שלומי גבאי יסיים את תפקידו, ולתפקיד מנכ"לית הרשת בישראל תמונה עינת פורטוגלי • במקביל, ענקית הקמעונאות היפנית חתמה על חוזה אסטרטגי לפתיחת חנויות ב-5 קניוני עזריאלי
רשת הנעליים, התיקים והאקססוריז צפויה למנות תוך 3 שנים 40 סניפים ■ פער מחירי המוצרים יעמוד על 30%-50% לעומת סינגפור ■ ויזל: CHARLES&KEITH תגיע תוך 3 שנים למחזור של יותר מ-100 מיליון שקל
ביום ו' ייפתחו שתי החנויות הראשונות של המותג בארץ, בקניון רמת-אביב ובקניון בגדול בפתח-תקווה ■ פוקס: "המחירים יהיו דומים לארה"ב - מקסימום 10% יותר"
סמנכ"לית השיווק והפרסום של פוקס נבחרה בעקבות הצלחת המהלך BASIC IS BEAUTIFUL
רפאלי, המשמשת כפרזנטורית של רשת האופנה מזה 3 שנים, תמשיך לככב כפרזנטורית של פוקס עד שנת 2014 ■ פוקס: "מסקרים עולה כי בר היא הדוגמנית הנחשבת והמוערכת ביותר"
קטלוגים מושקעים הם דרך מקובלת למשוך לקוחות לנקודות המכירה, אך הפקות כרומו מושקעות מפנות היום את מקומן ליצירות ברוח עדכנית: קטלוג תלת-ממד, סרטוני וידיאו, קטלוגים מקוונים-אינטראקטיביים ועוד
הקולקציה הראשונה של המותג "MOM TO BE FOX" תושק בפברואר הקרוב ב-20 מסניפי הרשת ■ המהלך משתלב עם התוכנית של פוקס לצמצם את מספר החנויות ובמקביל להרחיב את רצפת המכירה בחנויות שיישארו
אינסטגרם (Instagram)מדד המותגים 2019מלחמת העולם השנייהשואה