קליק

כתבות אחרונות

 
המדף של מוצרי קורנפלקס, תלמה, ענת גבריאל / צילום: תמר מצפי, שלומי יוסף

יוניליוור מעלה מחירים ע"י הקטנת מוצרים

אחרי הקפצת מחיר הקרמבו ודליפקאן, יוניליוור מקפיצה את מחיר שוקולד קליק ■ מקור בשוק: "כשחברה מחזיקה מעל 50% בקטגוריה, היא עושה מה שהיא רוצה"

אילנית חיות 01.11.2016
אוראו צ'אלנג' / צילום מסך

מדד הפרסומות ביו-טיוב לחודש מארס: קמפיין אוראו צ'אלנג' בראש

הפרסומות המובילות במדד הלכו על בטוח עם הסגנון היו-טיובי - שעשועון עם משימות ודיבוב ■ השאר הלכו על גרסאות מקוצרות לפרסומות בטלוויזיה

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2016
יוניליוור | לפני כולם

מקאן מוותר על תקציב הפרסום של מותג השוקולד קליק

קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור

ענת ביין-לובוביץ' 18.05.2015
יוניליוור | לפני כולם

תקציב הפרסום של המותג קליק עובר למקאן ואלי

זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2015

מדד הפרסומות של יו-טיוב: ניצחון מתוק לקליק בינואר

במדד חודש ינואר, שילוב של הומור, פרזנטורים טובים ומשחק משובח הם סוד ההצלחה של הקמפיינים המובילים

רועי גולדנברג 12.02.2015

קמפיין החודש: "קליק לייבל" בכיכובו של פרופ' עמוס רולידר

פרופ' רולידר הצליח, בעזרת הומור עצמי, לשמור על ערכי המותג "קליק" ומצד שני לייחד אותו לקהל יעד מבוגר ■ סמנכ"לית השיווק של יוניליוור ומנכ"ל משותף בראובני-פרידן חושפים את ההחלטות מאחורי הקלעים של הקמפיין

ענת ביין-לובוביץ' 08.02.2015

יוניליוור אוספת מהמדפים חטיפי קליק בשל חשש לליסטריה

מהחברה נמסר כי "הנהלת יוניליוור מתנצלת על התקלה ותמשיך לפעול להבטחת איכות ובטיחות מוצריה"

שירות גלובס 04.11.2014

נילסן: שוקולד פרה מוביל, אחריו קליק ופסק זמן

סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול

אילנית חיות 23.02.2011

JVP מתכוננת למימוש אחזקות בקליק השבדית; תקבל 80-90 מ' ד'

בקרוב יושלם אחד מהמהלכים המרשימים בהיי-טק הישראלי, שכולל החזר של אלפי אחוזים למשקיעים. אלא שהישראליות במהלך אינה מכיוון החברה

בתיה פלדמן 03.12.2010

מי עושה "לייק" לשפעת?

במצעד השבוע: מכבי מרשימה, טריומף תורמת, קליק משחקת ודפי זהב מפרגנת לאחרים

אייל מרקוס 29.11.2010

בנק הפועלים ב"משפחה חורגת" - התוכן השיווקי המוצלח בינואר

חברת Effect-TV: בנק הפועלים מחובר לתוכנית במספר רבדים משלימים, והוא בולט בנראות לאורך כל הפרק של "משפחה חורגת" ; במקום השני - המותג קליק בתוכנית "הישרדות", שהוצג כ"פרס מפנק" לשורדים

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2009

   1   

   נמצאו 11 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1