המנכ"ל הנוכחי ברננדו היז יסיים את תפקידו ביוני הקרוב, ובמקומו ימונה לתפקיד מיגל פטריסיו • בחברה מקווים כי שהמנכ"ל החדש יביא עמו את שינוי הכיוון לו החברה מייחלת • ענקית מוצרי המזון איבדה כ-43% מערכה בשנה האחרונה, לאחר שהתקשתה להתאים את עצמה לשינויים בהרגלי הצריכה
אחרי הנפילה של קראפט-היינץ נראה כי האסטרטגיה הפיננסית של קיצוצים אגרסיביים נסדקת באופן שמשנה את התפיסה עבור שוק המזון כולו • בשוק מבינים שלא יוכלו יותר לבוא ולהאשים את חברות המזון בחוסר יעילות ביחס להשקעות שלהן בפיתוח וחדשנות
3G הברזילאית, שמחזיקה במותגים כמו היינץ וברגר קינג, ידועה בנטייתה להתייעלות אגרסיבית ולבחינת הוצאות מדוקדקת. עכשיו היא מתקשה לצמוח
מחיקת הענק של קראפט-היינץ, שזעזעה את המשקיעים, מסמלת נקודת מפנה ביחסים בין ענקיות המזון לצרכנים • מי שלא תתאים את עצמה במהירות לעולם שבו שולט האוכל הטרי, הבריא והמעובד פחות, תתקשה לשרוד • הפתרונות האפשריים: השקעות ענק, פנייה לקהלי נישה וסיוע מצד סטארט-אפים • ניתוח "גלובס"
רווחי ברקשייר האתאווי נפלו בחדות ב-2018 בין היתר בגלל מחיקת נכסים לא צפויה של החברה הבת קראפט-היינץ • וגם, מה חושב באפט על הכלכלה האמריקאית ועל הסיכון למתקפת סייבר
לאחר הסירוב להצעת הרכש של קראפט-היינץ, יוניליוור צריכה להוכיח את עצמה כחברה עצמאית אחת ■ האפשרויות: הפרדת פעילויות המזון, הכוללות מותגים מקרטעים, ממוצרי הבית והטיפוח
בחברת נטו, המשווקת את הגבינה, אומרים כי שינוי רכיב ע"י היצרנית העולמית קראפט טעון את אישור משרד הבריאות ■ למרות זאת, קמעונאים טוענים כי הסיבה להפסקת היבוא היא בעיית כשרות
בתגובה להודעה, מניית קראפט מזנקת ב-16% במסחר המוקדם ■ בעלי מניות קראפט יקבלו דיבידנד מיוחד בהיקף של כ-16.5 דולר למניה
האג"ח של ענקית המזון האמריקאית קראפט לשנת 2020 מציעה פרמיה נאה על קבוצת הייחוס והמתחרות ■ אולם האפשרות למעורבותה ברכישה או מיזוג, באופן שיגדיל את רמת המינוף שלה, מרתיעה את המשקיעים
מוצרי מק'קפה הם פרי שיתוף-פעולה בין רשת מקדונלד'ס וענקית מוצרי המזון קראפט
ענקית המזון המהיר תשיק ברשתות השיווק בארה"ב ליין של קפה ארוז - מק' קפה
המותגים טובלרון, קפה ג'ייקובס ו-milka יצאו מרשת מגה ■ טונה סטארקיסט הכריזה שוב על עליית מחיר, שהצטברה ל-18%-24% בתוך שנה בלבד
שטראוס המקומית וקראפט האמריקנית הן יצרניות מזון גלובליות הפועלות במגוון תחומים ■ אקסלנס: קיים יתרון לשטראוס על פני קראפט עם העדפה ביחס של 70% מול 30%
במסגרת ההסכם תספק Tracx נתונים בזמן אמת על פעילות חברתית ברשת, שמהם תוכל Kraft ללמוד תובנות אודות המותגים השונים שלה
משיקה קפה שחור של Jacobs בהשקעה של 2 מיליון דולר, כולל קמפיין פרסומי
"וול סטריט ג'ורנל": יצרניות השוקולד הבינלאומיות נסטלה וקראפט נאבקות בביקושים היורדים למוצריהן בארה"ב ובאירופה ומוצאות בישראל מקור להתרחבות