שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
(עדכון) - רש"ת תובעת מעיריית הרצליה לאפשר לה לגזום עצים באזור שדה-התעופה ■ ה-FAA הוריד בסוף 2008 את דירוג בטיחות הטיסה של ישראל מקטגוריה 1 לקטגוריה 2 על רקע ליקויים בטיחותיים
אל-על טענה בעתירתה כי אין להגדיל את תדירות הטיסות של bmi בקו מלונדון לת"א מבלי שיוסדרו תחילה אישורי הנחיתה וההמראה של אל-על בהית'רו ■ בדיון שנערך היום הצהירה המדינה כי תנסה לסייע לאל-על בפתרון הבעיה
אל-על לא תוכל להפעיל טיסות פנים-ארציות משדה-דב ומנתב"ג לאילת הנימוק: אין כרגע מקום למנות מובילים נוספים בתעופה הפנים-ארצית
טוענת כי לרשויות התעופה בישראל אסור לאשר לחברת BMI להגדיל את תדירות הטיסות בקו מבלי שיוסדרו תחילה אישורי הנחיתה וההמראה בשדה-התעופה הית'רו בלונדון, כמתחייב מהסכמי התעופה בין ישראל לבריטניה
ארקיעחברות תעופהטיסותישראיירישראל במלחמהמשרד התחבורהנגיף הקורונהנתב"געמק יזרעאלשדה תעופה