מייסדת ביה"ס Digitalent להכשרה בתחום הדיגיטל: "מנהל שיווק במקרה הטוב פותח גוגל אנליטיקס פעם בחודש. במציאות של היום כבר אי-אפשר לנהל את זה מלמעלה, בלי להבין מה קורה ועל מה יוצא הכסף"
נניח שצפיתם בסרטון יו-טיוב ואהבתם בגד או רהיט שהופיע בו - בקרוב תוכלו לרכוש אותו בהקלקה עליו ■ כך נראה הדבר הגדול הבא בעולם הקניות באינטרנט שצובר תאוצה
70% מהאתרים המובילים ירדו בהיקף הגלישה בחודש פברואר ■ אתר ynet מצמצם את הפער מוואלה ■ אתר תפוז חוזר למקום השלישי במספר הגולשים החודשי ■ אתר "גלובס" עם זמן שהייה ממוצע לגולש הגדול ב-337% ממתחריו
סטוניס: "אני ממשיך הלאה לטפח את עסקיי האחרים. זה זמן שהוא בריא להמשיך הלאה - הוועדה הוקמה, ומערכת המדרוג ותכנון המדיה התבססה"
זאת לאחר שוועדת המדרוג באינטרנט הגמישה את תנאי ההצטרפות לאתרים קטנים
מאקו נהנה מתנועת הצופים של "האח הגדול", בעוד נענע10 צירף לשורותיו את אתר התרגום מורפיקס ■ הפער בין וואלה ל-ynet הצטמצם בכ-19% לעומת דצמבר - אך וואלה עדיין מוביל בהפרש גדול ■ xnet מבית "ידיעות אחרונות" זינק 21.5%
מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון
במסגרת הסכם הרוטציה שבין משרדי הפרסום והאתרים החברים בוועדה, בכל שנה נבחר יו"ר מצד אחר של התעשייה ■ ב-2012 תכהן מירב שיפמן ממאקו כיו"ר הוועדה
גמיוז מכניסה לשוק מושג חדש - Real Users - שאמור לשקף את היקפי הגלישה האמיתיים באתרים ■ דוגמה לעומק השבר: אתר שהציג עד היום 3 מיליון יוניק יוזרס בחודש, עלול למצוא עצמו עם 600 אלף RU ■ דפי זהב: "לא נפרסם נתונים" ■ אתר ONE: "פערים לא הגיוניים"
מדובר במהלך דרמטי עבור קבוצת "ידיעות אחרונות" ■ נתוני אמת ראשונים לגבי הרייטינג של אתרי האינטרנט בישראל צפויים להתפרסם במהלך ספטמבר
בתפוז מוחים נגד אי-הכללת קבוצת תפוז אנשים בסקר TIM האחרון ■ הערכות: נתונים מלאים של מדידת הרייטינג החדשה באינטרנט יתקבלו בעוד 3 חודשים
גיא שמחון, מנכ"ל פובליסיס נט מדיה, נבחר ליו"ר הוועד המנהל ■ מהצד של אתרי התוכן נבחרו גיא אלון אליאב, מנכ"ל נענע10; איתן זינגר, מנכ"ל זאפ מקבוצת דפי זהב; מירב שיפמן מ-mako; ואודי מילנר, מנכ"ל ONE
בפאנל בנושא "עתיד המדידה" בוועידת תקשורת ונתח שוק היו חילוקי דעות האם המדידה החדשה תביא לשינויים בעוגת הפרסום ■ גיא אליאב, מנכ"ל נענע10: "אני מעריך כי הנתח של MASA יגדל משמעותית" ■ לכל הידיעות מהוועידה
הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה היום את תהליך המדידה ■ יגאל בר-און, מנכ"ל איגוד חברות הפרסום, מסר ל"גלובס" כי "נתוני אמת ראשונים על תעשיית האינטרנט הישראלית יהיו כבר בחודשיים הקרובים"