המהלך מתרחש במסגרת הליך ארגון מחדש של הקבוצה, במסגרתו תרוכז כל הפעילות היצרנית והשיווקית של מוצרי המזון בקבוצה תחת נטו מלינדה
החברה תייבא לישראל פיצה מיצרן איטלקי ותמתג אותה תחת מותג הגבינות שלה, יורו מחלבות אירופה • קטגוריית הפיצות הקפואות נשלטת ע"י תנובה באמצעות המותג מעדנות שאוחזת בנתח של כ-56% מהמכירות • מנכ"ל וילי פוד: "נוביל את השוק עם המותג החדש"
בדיקת "גלובס" והמרכז למחקרים צרכניים מגלה פערי מחיר גדולים במקרר המאפים הקפואים, שמגיעים עד ל-120% בין המותג היקר - מעדנות מבית תנובה - לבין מותגים קטנים שנמכרים בעיקר מחוץ לשופרסל ומגה ■ מעדנות: "הרשתות קובעות"
דודי עזראדלידגנטונטו מלינדה