DPL

יצרנית חיתולי בייביסיטר

כתבות אחרונות

 

ריקול למגבונים לחים לתינוקות של המותג LIFE בסופר-פארם

משרד הבריאות קורא להפסקת שיווק ושימוש באצווה 4911 של המוצר "לייף בייביז" - מגבונים לחים לתינוקות ללא בישום, וזאת לאור חשש לזיהום • המגבונים מיוצרים ע"י חברת די.פי.אל ומשווקים ע"י סופר-פארם

מיכל רז-חיימוביץ' 06/09/2019
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון

יצרנית חיתולי בייביסיטר: "חוגלה מנסה לסלק אותנו מהשוק"

חברת DPL דורשת מהממונה על ההגבלים למנוע מחוגלה לייצר מותג פרטי בחיתולים עבור רמי לוי ■ טוענת כי כל מטרת המהלך היא לדחוק אותה מהשוק ולגרום לעליית מחירים החיתולים בישראל

אילנית חיות 23/12/2015
מדפים של מגה/ צילום: תמר מצפי
מגה | לפני כולם

מגה: הספקים לא שיתפו פעולה; פגיעה במכירות

זאת לעומת יעד מכירות של 80 מיליון שקל בשבוע הנגזר מתוכנית ההבראה לרשת ■ גם ספקים שהצהירו על אספקה רגילה לרשת מגה, בהמשך לדרישות ימי האשראי שלה - אינם עומדים בכך

אילנית חיות 16/11/2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
משרדי פרסום | לפני כולם

תקציב ניאופרם מוצרי צריכה עובר לפובליסיס ישראל

החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה

ענת ביין-לובוביץ' 19/10/2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
חיתולים | לפני כולם

ניאופרם רוכשת את יצרנית חיתולי בייביסיטר

22 שנים אחרי שהקימו את DPL, עינב אדיב-ברר וערן אדיב מוכרים את השליטה (80%) בחברה לקבוצת ניאופרם של מיכל ודוד פורר, לפי שווי של 100 מיליון שקל

אילנית חיות 01/09/2015
חיתולי בייביסיטר / צילום: עינת לברון
חיתולים | לפני כולם

סכסוך מסחרי בין רמי לוי ליצרנית חיתולי "בייביסיטר"

חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014

אילנית חיות 20/01/2015

יצרנית חיתולי BabySitter השקיעה 120 מיליון שקל במפעל חדש

DPL: המותג ‏BabySitter‏ תופס כיום נתח שוק כספי של כ-10% משוק החיתולים

‎‎שירות גלובס‏ 29/04/2014
האגיס | לפני כולם

שוק החיתולים: "בייביסיטר" כבשו נתח שוק של 9%

זאת שנתיים בלבד אחרי ההשקה ■ המותג ליטופים של סנו יצא מכל רשתות השיווק הגדולות ■ יצרנית בייביסיטר: "השוק התנהל ע"י שני יצרנים, שלא עניין אותם להוריד מחירים. אנחנו גרמנו גם לצרכני האגיס לקנות יותר בזול"

אילנית חיות 04/02/2014

תקציב הפרסום של חיתולי BabySitter יטופל בפובליסיס

המותג הושק לפני כשנתיים ■ היקף התקציב בשנה הקרובה יהיה כ-6 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28/10/2013

יצרנית חיתולי בייביסיטר משיקה תחבושות היגייניות מוזלות

DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 09/04/2013