הקמפיין, תחת הסלוגן "טיב טעם – החופש לבחור", יעלה הערב בהשקעה של 2 מיליון שקל ויכלול טלוויזיה, דיגיטל, רשתות חברתיות, דיוור לחברי המועדון, תקשור בסניפים ועוד
חוק השואה שעבר לאחרונה בפולין קובע עונש של עד 3 שנות מאסר למי שיאשים את המדינה או את אזרחיה באחריות לפשעי הנאצים במלחמת העולם השנייה ■ כעת, משרד ראש הממשלה הפולני מעלה קמפיין במטרה להשפיע על דעת הקהל העולמית בנחיצות החוק
צ'יפס שמיועד לנשים? פרסומת שבה בנות משקרות כדי שלא יבינו מה הן עושות בשירותים? הלו, אנחנו ב-2018 ■ פרשנות
איגוד חברות הפרסום נלחם בתדמית הנשחקת של הענף ובתחרות על כוח-האדם מצד חברות הטכנולוגיה והדיגיטל
לאחר שהמירוץ של הבנקים לחדשנות דיגיטלית הסתיים בכך שהמוצרים הפכו למוצר בסיס בבנקים הגדולים, בנק הפועלים מנסה למתג את עצמו כיועץ בעל ידע בצומתי החלטה
מדובר בקמפיין נגד נשק אוטונומי תחת הכותרת "בלימת רובוטים מחסלים" ■ מתנגדי הנשק האוטונומי טוענים כי לאפשר למכונה לחרוץ את גורלם של אנשים לחיים או למוות, מהווה חציית קו אדום מהבחינה המוסרית
סופהרב העלו קמפיין שצולם בחנות של עדיקה והציגו אותו כשיתוף-פעולה עם המותג - זאת ללא שסוכם על שיתוף-פעולה כלשהו ומבלי שסופרהב ביקשו אישור להציגו ככזה ■ הקמפיין עורר תגובות זועמות ברשת ועורר גם את זעמו של מנכ"ל עדיקה דדי שוורצברג, שמאיים בתביעה
משרד הפרסום לעומק התודעה זכה במדליית כסף עבור מהלך למותג הסלולר הסיני וואווי, ובית הקונספטים אלנבי זכה במדליית ארד עבור מהלך לסודה סטרים
פרסומת סקסיסטית לרשת יין עוררה את זעמה של השדולה, והיא החליטה לשבור את ריטואל המחאה סביב פרסומות כאלה - ובמקום לדון במותג, פרסמו את שמו ואת תמונתו של הפרסומאי אסי שביט והזמנה לכתוב לו למייל תגובות לקמפיין
על רקע איום בחרם צרכנים וביקורת קשה ברשתות החברתיות, רשת יינות ביתן מגיבה מהר - ולאחר פחות מ-24 שעות באוויר מבקשת מערוץ 9 להפסיק את שיתוף-הפעולה עימה בקמפיין "אני רוסי ישראלי"
מתקפות הכופר האחרונות שכנעו את צ'ק פוינט לפרסם את קו מוצרי האבטחה שלה למשתמשים פרטיים, ובראשם מוצר הנלחם בתוכנת כופר בשם "ZoneAlarm Anti-Ransomware" ■ הקמפיין, באמצעות פרסום אלנבי, יכלול סרטוני רשת ויעלה בכל העולם
הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות
הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג
זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה
עיריית ת"א מעלה את הקנס על אי-איסוף צואת כלבים ל-730 שקל ■ המהלך ילווה בקמפיין תחת הסלוגן "תרימו!" ■ מספר הכלבים לנפש בת"א הוא הגבוה בעולם
חברת התעופה יצאה בקמפיין המטיס חינם ילדים עד גיל 12, לאור ממצאי מחקר שבחן את מידת ההיכרות של הילדים עם ערים על מפת בריטניה
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק