ספק אם הייתם שומעים על Spinali לולא הקמפיין הפרובוקטיבי של החברה שהצליח להרגיז לא מעט גולשים, ובו מככבות נשים בתנוחות סקסיסטיות ובעירום חלקי, תוך שפריטי הג'ינס החכמים הם הביגוד היחיד שמכסה את גופן
מטיסת השוקולד, דרך השחרור של שולה זקן מהכלא ועד גניבת הטלפון של שרון פרי - הז'אנר, שנקרא Real Time Marketing, צובר תאוצה, אבל יש בו גם סיכון
פרי הצטלמה לקמפיין של פלאפון למוצר להגנה ממתקפות סייבר ■ פרי: "הפסקתי להסתתר, ואני בטח לא מתכוונת להשתנות. הנה אני נטו", ואז היא מורידה את החולצה
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
צעירות פתייניות מאתרות קורבנות פוטנציאליים דרך רשתות חברתיות ואתרי דייטינג ■ כך עובד עוקץ "נערות הפיתוי" שמתפשט ברשת
למעלה מ-10 מיליון צפיות ביממה: אחרי שהפרסומת הקודמת של סודהסטרים בכיכובו של תור ביורנסון מ"משחקי הכס" צברה עשרות מיליוני צפיות, הפך השבוע גם הסרטון הוויראלי החדש של החברה ללהיט ברשת ■ צפו בפרסומת המבריקה
במסמך שהעבירו אנשי האתר לעמותות שונות, הוצע להן לשלם 42 אלף שקל בחודש תמורת הצגתן כ"נבחרות" וקבלת מגוון תכנים שיווקיים נוספים ■ בפועל, רק 4 עמותות זכו לתואר ■ האתר: "פועלים לפי אמות-מידה עיתונאיות"
מסתבר שלא רק תיירים מתלהבים מהסרטון המרהיב והמקורי שהופק ע"י משרד החוץ ■ גם הישראלים אוהבים את הסרטון החדש ■ כך נראית מדינת ישראל ממעוף הציפור
לא משנה כמה מכות חטפת היום, הקרם שלנו יטפל במה שבאמת חשוב לאישה המוכה: עור הפנים
בסרטון למותג הקוסמטיקה מאליס (maelys) משתתפות בר פאלי, רוסלנה רודינה, שירז טל ודורון מטלון ■ לדברי החברה, עלות הקמפיין הוא 5 מיליון שקל
בפרסומת החדשה של הפניקס מגלם צחי גראד דמות גרוטסקית המזוהה עם הדמות שגילם בעבר בפרסומת למעדן ג'וי ■ בשטראוס, שהפסיקו לתמוך במותג לפני שנתיים, הגיבו בכעס
הסרטון הזה לא ישאיר אתכם אדישים: מדובר בקמפיין חדש לבטיחות בדרכים שעלה לאחרונה בארה"ב והפך כמעט בין-לילה ללהיט ויראלי ברשתות החברתיות ■ צפו בווידאו
במהלך הדיגיטלי החדש תחת הכותרת "#מחוברים_לספורט" החברה מציעה לגולשים שייבחרו לייצג את הרשת שובר קנייה של 1,000 שקל בחנויות מגה ספורט
במסגרת שיתוף-הפעולה, פוסטים ממומנים בעמוד הפייסבוק של פיקוד העורף קוראים לציבור להוריד את האפליקציה של 99FM ■ גורם ברדיו האזורי: "מישהו פה ירד מהפסים" ■ דובר צה"ל: "שיתוף-הפעולה פתוח לתחנות נוספות"
העיתונאי רון קופמן כינה השבוע בשידור את שרת התרבות "בורה" ו"בהמה" ■ אתמול פורסם כי בעקבות דבריו הוא הושעה מרדיו 103FM עד יום ראשון - וכעת הוא משלם מחיר נוסף
סרטון שלא ישאיר אתכם אדישים: ארגון אמריקאי בשם Donate Life America יצא בקמפיין ייחודי ושנוי במחלוקת, במטרה לעודד את הגולשים ברשת לחתום על כרטיס לתרומת איברים ■ שווה צפייה
בינה מלאכותיתישראל במלחמהמותגיםמשרדי פרסוםפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיבקשת 12שיווק