עזריאלי, מליסרון, שופרסל - דווקא החברות הגדולות והמנוסות במשק כשלו בניהול אתרי המסחר שלהן, עד כדי החלטה על סגירתם בשבוע שעבר • מדוע מה שעובד לאיביי ועליאקספרס לא מצליח בארץ, איזה חלק היה למלחמה בכך, ומי יהיו המרוויחים הגדולים
השפעות המלחמה על הגעת משלוחים מחו"ל הובילו לירידה משמעותית בהזמנות, בעיקר מהאתרים הבינלאומיים, עוד טרום מתקפות החות'ים על ספינות בים האדום • המרוויחים הגדולים: המותגים הישראלים, שרושמים התחזקות • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים
רק לפני שנתיים רכשה מליסרון מקרן סקיי את חברת גרופר המפעילה את אתר הקניות גרו • ההודעה מגיעה יומיים לאחר ההחלטה של עזריאלי לסגור את זירת המרקט פלייס שלה, Azrieli.com ולאחר שגם בשופרסל החליטו לסגור את פעילות המרקטפלייס
הקסם של זירות המסחר האלקטרוניות, שפרחו בקורונה, דועך, ובשופרסל החליטו לסגור את אתר המרקטפלייס שלה ולהתמקד בתחום הליבה - המזון, הטואלטיקה והפארם
קבוצת הנדל"ן המסחרי מודיעה על סגירת אתר הסחר שלה Azrieli.com ומפטרת עשרות עובדים לאחר כ-7 שנות פעילות והשקעות ענק שירדו לטמיון: "לא שוק גדול מספיק שמצדיק השקעות נוספות" • אילו עוד חברות קמעונאות בולטות בישראל נכוו מפעילות באונליין ולמה?
מנהלי וולמארט היו בהתחלה סקפטיים לגבי עתיד הקמעונאות המקוונת • עלייתה של אמזון אילצה אותם להסתגל
גלובס מציג מדד הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי כבר נרשמת הזמנת חופשות לחגים ולקיץ
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי הירידה הגדולה של השבוע נרשמה באופנה
לאחרונה הודיע מנכ"ל שופרסל אונליין, צביקה ביידא, על התפטרותו, וכעת הוחלט שלא למנות לו מחליף • קמעונאית המזון, שחולשת על התחום, השקיעה מאות מיליוני שקלים במרכזים לוגיסטיים
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי מבצעי הסופ"ש האחרון הצליחו הרבה יותר משופינג IL, וכי ענף האופנה רושם את הזינוק הגבוה ביותר - ועוקף אפילו את ביצועיו בספטמבר
לפי CNBC, השווי האחרון בו הוערכה קמעונאית האונליין הסינית עמד על 66 מיליארד דולר • בדיווח הוזכר כי לצד ההתרחבות המהירה של החברה ברחבי העולם, עלו נגד החברה האשמות על כך ששרשרת האספקה שלה כוללת עובדים בכפייה
השנה הוצאות המסחר האלקטרוני בארה"ב במהלך הבלאק פריידיי עלו ב-7.5% בהשוואה לשנה הקודמת, והגיעו לשיא של 9.8 מיליארד דולר • עפ"י הנתונים, נוטרו כטריליון ביקורים באתרי קמעונאות בארה"ב, עם 18 קטגוריות מובילות ו-100 מיליון פריטים ייחודיים
מצב-הרוח הלאומי הירוד, מספר מגויסים גדול בעקבות המלחמה וקשיים בשרשרת האספקה הגדילו באוקטובר את כוחם של רוב האתרים הישראלים על חשבון הבינלאומיים • הדירוג החודשי של אתרי האונליין המצליחים בארץ
גלובס מציג מדד חדש הבוחן את היקף הקניות בכרטיסי אשראי בשבוע החולף, בחנות הפיזיות ובאונליין • מנתוני הפניקס גמא עולה כי ענפי האופנה והחשמל רשמו את העליות הגבוהות ביותר
התקררות הכלכלה העולמית ועליות הריבית הן רק קולות רקע למחיר שהמלחמה תגבה מהמשק כולו. בשלב זה בלבד מעריך האוצר שהיא תעלה לקופת המדינה 200 מיליארד שקל • כדי להתגבר על הירידה בהכנסות, יצרנים מקומיים יכולים לפנות לחו"ל
להפוך את בלאק פריידיי לבלו נובמבר, לתת דגש על סחורה כחול־לבן ולהעמיק את ההנחות: אחרי חודש של ירידה חזקה במכירות בעקבות המלחמה, סמנכ"לי השיווק מחפשים דרכים לקיים את ימי הקניות של השנה - אבל קצת אחרת • כתבה שלישית בסדרה
עלי אקספרסSHEINאמזוןכרטיסי אשראימועדוני צרכנותמסחר מקווןקמעונאותקניותשופ אנליטיקסשופרסל