אחרי 30 שנה של ניהול, אריאל אפשטיין יעביר את המושכות לאחותו ויעבור לשמש כיו"ר החברה • המינוי מתרחש בתקופה שבה מצד המכירות של אלכוהול רשתות הקמעונאות מזנקות, אך הפעילות של הברים מושבתת
אחרי היעדרות של 40 שנה, מותג הבירה האמריקאי באדווייזר חוזר לישראל, כשחברת הכרם קיבלה את הזיכיון לשיווקו בארץ • איאן בולייד, מנהל באדווייזר בישראל: "ת"א היא גן השעשועים החדש של באדווייזר"
בנוסף, רכשה את מותג בירת הבוטיק הישראלית הנגב - ובכך מעמיקה את פעילותה בענף הבירות
תייבא לארץ את בירת הקראפט האמריקאית "בלו מון", את בירת הקראפט הסקוטית "ברו דוג" ואת בירת הלאגר הגרמנית "רדברגר"
חברת הדיגיטל בבעלות אדם שוב נבחרה לטפל במותג הוודקה הבינלאומי Stoli ובמותג Jägermeister
"טולמור דיו" הוא מותג הוויסקי האירי השני במכירותיו בעולם, עם כ-8 מיליון בקבוקים לשנה
המו"מ מתנהל באמצעות חברת IBBLS שבבעלות קוקה-קולה ■ מותגי הדגל של קמפארי צינזאנו, "קמפארי" ו-"אוזו 12", נותר בינתיים בידי חברת הכרם
מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית
זהו רכש שלישי של מותג אלכוהול אטרקטיבי בידי הכרם, אחרי ערק קעוער ווודקה סטוליצ'ניה
מותג הוודקה היוקרתי הוא הרכש המשמעותי הראשון של "הכרם" לאחר ההודעה על הפרידה ממותגי "פרנו ריקארד" ובהם וודקה אבסולוט ■ תשקיע כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג
המשקה ישווק ויופץ ע"י חברת הכרם, שתפסיק החל מינואר 2011 לשווק את מותגי פרנו ריקארד ובהם וודקה אבסולוט
מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"
יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק
הקמפיין כולל מגזינים, אינטרנט, שלטי חוצות וכן פרסום בבארים ובמועדונים באמצעות "לעומק התודעה" ■ בנוסף תשיק החברה בישראל את "אבסולוט רוק" במהדורת אספנים
"פינלנדיה" מציגה אסמכתאות לגידול מפתיע, שעקף את "אבסולוט" במספר הבקבוקים שיובאו ארצה ב-2008 ■ בענף יש מי שתוהה אם אכן כל ה"פינלנדיה" שיובאה לישראל אכן הגיעה לשווקים, ויש מי שמריח מהפך