פרסומים בתקשורת לקידום פרוייקטים של בנייה צריכים להיחשב כתעמולת מכירות בלבד, ולא כחלק מהמצגים בטרם עריכת הסכם. הקונה, בכל מקרה, צריך לבדוק בעצמו ולא לסמוך על הפרסומת
על קבלן המוכר שטח מסחרי, לפרט באופן מדוייק את הכלול בשטח ברוטו לעומת השטח נטו. ביהמ"ש חייב את חברת פנורמה להחזיר לרוכשת את הפרשי התמורה הנובעים מפער של 70 מ"ר בין שטח הברוטו לנטו, שלא הוסברו כראוי בהסכם המכר
דירות חדשותהתאחדות הקבלנים בוני הארץזאב אלקיןמשרד הבינוי והשיכוןמשרד המשפטיםנדל"ן: מיסוי ומשפטפיצוייםקבלניםרוכשי דירותתשומות הבנייה