יאיר גלר, לשעבר מבעלי גלר-נסיס, על קמפיין הרוטציה משנות ה-80
יאיר גלר פורש מגלר-נסיס ■ בראיון ל"פירמה" הוא מוטרד מ"השיח שהפך לשיח על כסף ומדיה, מה שמביא לבינוניות", ומסביר שלא ישוב, כי הוא "לא הולך למכור קמפיין למנהלת שיווק בת 28 שאין לה מושג בכלום" ■ מתגעגע? הצחקתם אותו
זאת עם תום הרה-ארגון של פובליסיס בישראל והשלמת מכירת מניותיו ■ פרישתו מתווספת לזו של משה נסיס, שעפ"י דיווחים הודיע על פרישתו בתחילת השנה
מלמוד נחשב לאחד מאנשי השיווק הבכירים בארץ ■ במקביל נבחנים עוד מועמדים
שיטת העמלות בענף הפרסום יצרה כאוס, ויש המייחסים לה גם את קריסת המדיה ■ חלק מבכירי הענף סבורים כי אימוץ המודלים האלטרנטיביים כבר מעבר לפינה, ואחרים בטוחים שדבר לא ישתנה ■ האם יש סיכוי לשינוי שיטת התגמול בענף?
איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל
כוונת רשות השידור לפצל את הפרסום בקול ישראל לזיכיונות שונים זוכה לתגובות קשות מצד הפרסומאים ואנשי המדיה: "זו פרת המזומנים האחרונה שנשארה לרוממה - וגם אותה הם הורגים"
חברי האיגוד שנבחרו להנהלה הם אמיר גיא, עמית משיח, נבו כרמי, גיל סמסונוב, יאיר גלר, יורם דמבינסקי, דודי שמעוני, ירון מרחב, פאדול מזאווי ודורון טל
גורן, ששימש ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, ייכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים
רוב לקוחות אריאלי יעברו לטיפול בגלר-נסיס, ולקוחות עם ניגודי אינטרסים יטופלו במחלקה נפרדת בשם "ליאו ברנט" ■ גלר: "עם הקמת פובליסיס ישראל ימשיכו שני המשרדים לפעול תחת המותגים פובליסיס וליאו ברנט"
שבוע אחרי התחרות, הרוחות בענף עדיין סוערות: רוב בעלי משרדי הפרסום סבורים שהשופטים נכנסו יותר לשיקולי פוליטיקה ופחות לשיקולים מקצועיים ■ יגאל שמיר: "שאלת מיליון הדולר היא האם הענף מסוגל לשפוט את עצמו"
כך אומר הפרסומאי גיל סמסונוב בתגובה למעצרו של טופז ■ היחצ"ן צבי וילדר מתקשה להאמין שלקוחו לשעבר מסוגל למעשים כאלה - אך אומר: "אנשים שנמצאים בטופ ונעלמים יכולים לפעמים לעשות דברים לא הגיוניים"
בכירי עולם הפרסום הגיעו אמש לטקס הקקטוס ■ עם זאת, גמר הגביע אתמול באצטדיון ר"ג אמש וכן גמר ליגת האלופות שמתקיים הערב ברומא גבו מקבץ נעדרים: אייל חומסקי, ראובן אדלר, יורם באומן ואודי פרידן
מדי פעם צצים בענף הפרסום סרטון או מודעה מחו"ל שמזכירה באופן חשוד קמפיין שעלה בישראל ■ האם העתקה של קונספט היא לגיטימית? מתי הלקוח עשוי להתעצבן? ומדוע במזרח-התיכון יש חוקים אחרים?
ההחלטה מעוררת תמיהה בענף יאיר גלר: "תחרות הקקטוס היא הצבעה לעובדים בענף, והטיעון שהחיסכון הכספי הוא למען העובדים נראה לי תמוה" רמי שלמור: "לא נוציא את אותו כסף שהוצאנו בעבר בתחרויות בחו"ל"
החליף את יאיר גלר, ששימש בתפקיד באופן זמני לאחר שרמי שלמור - המצוי בסכסוך משפטי מתוקשר מול ראובני-פרידן - ביקש לוותר על התפקיד ולקיים בחירות חדשות