ראובן אדלר - מבכירי ענף הפרסום וממייסדי אחת משתי קבוצות הפרסום הגדולות בישראל, אדלר-חומסקי - הלך לעולמו בגיל 78 • האיש שהוביל עשרות קמפיינים, גם פוליטיים, נחשב לאיש של אנשים ומלא בחוש הומור • השותף לשעבר, אייל חומסקי: "הוא היה גאון בהבנה איך להזיז בני אדם"
לאחר פרישתו של דוד סלמן, הסוכנות תוכפף למנכ"ל אורי עיני, והניהול המקצועי יופקד בידי עדי אלון • סלמן ניהל את אינטראקשן מאז 2015, ולאחרונה החליט לעזוב את תחום הפרסום
גיא, המכהן כמנכ"ל משותף בקבוצת אדלר-חומסקי, יוצא מהניהול השוטף לטובת פיתוח עסקי של הקבוצה בחו"ל • הניהול של כל התוצר המקצועי במשרד יישאר בידי אורי עיני, ואת הצד הכספי-ניהולי יבצע רן בראון, מנכ"ל מדיה קום
מדובר בחברת-בת של GO אינטראקטיב שעוסקת בייעוץ, הטמעה וניהול של תשתיות שיווק דיגיטליות ומסחר אלקטרוני
במסגרת התפקיד יהיה שיליין, מהפרסומאים הוותיקים בענף, כפוף ישירות לאייל חומסקי ויתפקד כיד-ימינו
קשת לא קיבלה פנייה מהפיס לגבי אפשרות לשדר את ההגרלות, מה שמחזק את הספקולציות לגבי הניסיון של קבוצת אדלר-חומסקי לייצר ברית עם רשת
הבדיקה לא נעשתה בשל אירוע ספציפי כלשהו, אלא כהליך של הרתעה ■ ככל הנראה הבדיקות לא העלו ממצאים חשודים ■ איל חומסקי: "הבדיקות נעשו כחלק משגרת ביקורת"
במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה
אייל חומסקי, מבעלי הפועל י-ם, מדבר על הטרגדיה המשפחתית והמשמעות של התואר ההיסטורי עבורו ■ הוא חושף כמה השותפים הוציאו העונה מהכיס ("10-13 מיליון שקל"), מי הכי דומיננטי מביניהם ("לאורי אלון יש זכויות יתר, הוא יגדיל את האחוזים שלו"), וגם את חלקו של אהוד אולמרט בגיבוש קבוצת הרכישה ■ ראיון אליפות
תמר רשף, סמנכ"לית פיתוח עסקי באדלר-חומסקי, משקיעה רק ב-3-5 סטארט-אפים בשנה, אבל פוגשת 300, ולחלק מהם היא פותחת דלתות מול חברות מסחריות בארץ ובחו"ל ■ כתבה אחרונה בסדרה "החיים בדיגיטל"
הפגישה היא בהמשך למגעים הראשוניים על אפשרות שקבוצת WPP תרכוש מניות במשרד הפרסום
זאת במסגרת המו"מ לרכישת מניות אדלר-חומסקי ע"י סוכנות הפרסום הבינלאומית
גיא הראל, מנכ"ל מועדון הכדורסל, מסביר על דינמיקת קבלת החלטות בקבוצה מרובת בעלים: "בחלק מהמקרים, השותפים האחרים מעודכנים בדיעבד" ■ ריאיון
העורך הראשי של רשות השידור: "צירוף יעקב אילון ל'מבט' - רק צעד ראשון" ■ אבי וייס: "אסור שערוץ 10 ייסגר"
(עדכון) - אדלר-חומסקי & ורשבסקי GREY הוא משרד הפרסום המוביל של שנת 2014 בדירוג "פירמה" ■ איל חומסקי: "אנחנו מטומטמים. רוב התעשייה בקושי חיה, המדיות גוססות"
בימים אלה מתמודדת מדיה קום במכרז גדול על תקציב המדיה של פרוקטר אנד גמבל
אדלר חומסקיאדריכלותדוד סלמןדרום הקריהראובן אדלרנדל"ן עסקינדל"ן: נדל"ן מניבפרסום דיגיטלישימור מבניםתל אביב