בחמש השנים האחרונות הניבו מניות של מותגי יוקרה תשואות של עשרות ואף מאות אחוזים, שהותירו מאחור את רשתות האופנה הפופולרית • הסיבה, טוענים באיטורו, היא שלקוחות מותגים אלה רגישים פחות ליוקר המחיה • לאחרונה המגמה השתנתה, גם בגלל הביקושים מסין
חודשיים אחרי שהפסיקה את הפעילות, אמזון חוזרת עם הצעת ערך שונה מזו שהציבור בישראל התרגל אליה • מחיר המשלוח לא רק שלא חזר להיות חינמי, אלא זינק למעלה, והופך חלק ניכר מהקניות לבלתי כדאיות
האתר הבריטי התניע את פעילותו מחדש כבר לפני כשלושה שבועות, ללא שילוח לישראל, וכעת הוא חוזר לספק הזמנות גם לארץ, אך נכון להיום בהיקף מצומצם
החשבונות האישיים של הלקוחות יפסיקו לפעול מחר בשלוש בצהריים שעון בריטניה
אתר Next רושם גידול של 46% בהזמנות מול התקופה המקבילה אשתקד ■ 86 אלף עסקאות באתר הקניות הבריטי ASOS – מספר המשקף גידול מתמיד מדי שנה
כפיצוי, אתר הרכישות הבריטי ישגר שובר הנחה בסך 50 שקל להזמנה הבאה
מדובר באחד מאתרי המכירות הפופולריים בישראל בשנים האחרונות, שהיקף המכירות המקוון שלו בארץ מוערך ב-60-70 מיליון שקל ■ next: "אנו מחפשים זכיינים, אבל זה לא אומר שאנו מתכננים פתיחת חנות בישראל"
בבנק לאומי מעניקים למניית Next המלצת "קנייה" בשל אסטרטגיית הצמיחה של החברה, רמת המחיר הנוחה של המניה ומדיניות התגמול הנדיבה של החברה לבעלי מניותיה
מחיר הכותנה העפיל ביום ו' לשיא של כל הזמנים - 1.1980 ליש"ט לפאונד ■ מתחילת השנה זינק מחיר הכותנה ב-48%
נפגשה עם מספר חברות ישראליות במשלחת שיצאה בשבוע שעבר לטורקיה, ובכוונתה לשלוח השנה לישראל צוות רכש בכיר לשם המשך המגעים
איטורו (eToro)אופנההרמסזארהכלכלת סיןלואי ויטוןמוצרי יוקרהמותגי יוקרהפראדהרשתות אופנה