אדם צובר בחייו יותר ויותר רכוש דיגיטלי, כמו שמות דומיין, חשבונות דואר אלקטרוני, נכסים באתרים כמו סקנד לייף ופייסבוק ועוד ■ הצורך בטיפול בנכסים אלו אחרי המוות הופך לנפוץ יותר, השוק הפוטנציאלי עצום, וכמה חברות כבר מציעות פתרונות
YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים
מספר המשתמשים הפעילים בסקנד לייף עלה ב-25% מספטמבר שעבר, והזמן והכסף שהם מוציאים על העולם הווירטואלי שלה גדלו בשיעור דומה