שוק החלב רשם ב-2011 צמיחה כספית של 3.2% ■ נתח השוק של תנובה כמעט ולא נפגע אשתקד - ירד מ-56.9% ל-56.8% ■ הצרכן הישראלי קנה מוצרי תנובה ב-4.315 מיליארד שקל - 3% יותר מבשנת 2010
סטורנקסט: נתח השוק של תנובה ירד השנה ל-17.4% ■ מתחילת 2011 רשם שוק המזון המבורקד צמיחה כספית של 5.9% ■ נתח השוק של שטראוס ואסם עלה
מולר פרופ 150 גרם של טרה - פער של 350% ■ אקטיביה של שטראוס - פער של 270% ■ בכיר לשעבר בענף החלב: "אין דבר שיכול להצדיק כאלה פערים"
לפי נתוני סטורנקסט לאוקטובר, תנובה מתחזקת בגבינות המלוחות - אך ממשיכה להיחלש בקטגוריות החלב הניגר והגבינות הרכות ■ מובילי חרם הקוטג': "שוק החלב שחור מרוב עושק, החברות מסרבות להפנים את דרישת הצרכנים למחירים הוגנים"
אחרי הכרזת תנובה ושטראוס על הורדת המחיר של מוצרי החלב, טרה מפרסמת מחירון מוצרים חדש ■ לאחר ההוזלות צפויים להימשך מבצעי ההגדלות לפחות לעוד חודשיים
מסביב לזהבית כהן יושבים הרבה בעלי עסקים ואנשי ממשלה שסוחטים את כספנו
מחיר המטרה של החלב ירד - אז מה? ■ שטראוס הוזילה גבינה לבנה ומילקי ב-8%-12%, אך לא את שוקו יוטבתה ודנונה ■ תנובה הוזילה גבינות צהובות ולבנות, אך לא שוקו וגבינות מלוחות
בשבוע הראשון לחרם ירדו מכירות תנובה ב-4.4%, ובמקביל עלו מכירות שטראוס ב-2.3%, ומכירות טרה עלו ב-2.7%
קמעונאי גדול: "שלושה מוצרים מחזיקים את תנובה - הקוטג', החלב והיופלה; המבצעים עולים לתנובה ים כסף, והיא מאבדת נתח שוק. אין בכלל שאלה שיש לה נגיסה ברווח"
קמעונאים: שטראוס וטרה סיפקו היום בחלק מהסניפים רק מחצית מהכמות שהוזמנה; לא צפו שתהיה בעיה ■ המחסור בחלב ניגר של שטראוס וטרה הוא תוצאה ישירה של החרם על תנובה
הסטודנטים קיימו משמרות מחאה בסופרמרקטים: "אם לא יהיה שינוי במדיניות של תנובה, נמשיך בחרם" ■ קוראים לציבור "לא להתפתות למבצעים, להתאזר בסבלנות ולא לקנות תנובה!"
מכירות תנובה ירדו אתמול ב-5%, לעומת ירידה של 8% ביומיים שלפני כן ■ תנובה הרחיבה את המבצעים ומצליחה לבלום מעט את החרם ■ הסטודנטים נערכים להחרפת המחאה מחר
תנובה הכריזה על מבצעים כדי לפגוע בחרם - אך הצרכנים לא מתפתים ■ מנתוני רשתות השיווק עולה כי מכירות תנובה החלו להיפגע ■ במקביל נרשמה עלייה במכירות שטראוס וטרה
אפקט המחאה נגמר? לפי נתוני סטורנקסט, בחודש יולי נרשמה ירידה במכירות מוצרי החלב, אך בחודש אוגוסט הפגיעה כבר כמעט שלא הורגשה, אף שרוב המחירים עלו
אוגוסט 2011 ייזכר לא רק בזכות המחאה - אלא גם עקב הירידה החדה בהיקפי הפרסום
רוב הצרכנים לא קונים את המבצע של שתי המחלבות ומגיבים בפייסבוק: "עוד שבוע האריזות יתכווצו חזרה" ■ "תגדילו את האריזות ב-75% ונקנה" ■ "תנובה, גזלתם בית ישראלי"
החברה המרכזית למשקאות קליםהעלאת מחיריםחלבחלב מתורבתטכנולוגיה: פודטקמוצרי חלבמחירי המזוןקוקה קולהשטראוסתנובה