קמפיין וואן קליק פיצה, עם הפרזנטור הקבוע מאור כהן, הצליח להציג שוב את ה-DNA החדשני של הרשת ■ וגם: מה התובנה מאחורי השימוש בעובדי הרשת בפרסומות?
משרדי הפרסום ענבר-מרחב וליאו ברנט נותרו מחוץ להתמודדות ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה
ריצ'י האנטר יישאר מנכ"ל קבוצת מקאן ויהיה אחראי על חיזוק פעילות הקבוצה בחו"ל
(עדכון) - באומן זכה ב-26 פרסים, מתוכם שני פרסי זהב - אחד מהם הוא גם גרנד קקטוס, 13 פרסי כסף ו-11 פרסי ארד ■ במקום השני ובפער משמעותי: אדלר-חומסקי
המשרדים שעלו שלב הם מקאן, ענבר-מרחב, גיתם, באומן-בר-ריבנאי וליאו ברנט ■ בשנה החולפת פרסמה הקופה בהיקף של 27 מיליון שקל במחירי מחירון
מאחורי המהלך עומדת הכוונה לפנות זמן למנכ"ל מקאן, ריצ'י הנטר, לצורך הרחבת פעילות הקבוצה בתחום האינטרנט ובחו"ל ■ התפקיד הוצע גם לאלדד וינברגר, המשנה למנכ"ל מאקו
קבוצת מקאן מטפלת בלקוחות מנוגדי אינטרסים, שלא ראו בעין יפה את הטיפול של מקאן ואלי במותג קליק ודרשו ממקאן לבחור
זאת כ-3 חודשים לאחר החלטת יוניליוור להיפרד ממשרד הפרסום ראובני-פרידן
התקציב, בהיקף של כ-18 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים, טופל במקאן מאז 2009
בענף הפרסום רגילים שהלקוח מגיש בריף, ואחרי כמה שבועות כבר יש קמפיין באוויר ■ במקרה של אבן קיסר, שביקשה קמפיין שיתאים גם לחו"ל, העבודה נמשכה כשנה ויצרה פרסומת מיוחדת שצולמה כולה ממצלמת רחף
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
את תחום הדיגיטל בקבוצת מקאן יוביל מעתה מאור חן, אך טרם נקבעה מתכונת הפעילות
חברת הביטוח פרסמה ב-2014 בהיקף של 63 מיליון שקל במחירי מחירון
הפרידה מראובני-פרידן משאירה את המותג "קליק" ללא בית ■ ביוניליוור הציעו את המותג למקאן ולבאומן, אך בשלב זה נראה כי אף אחד מהם לא יוכל לטפל בו
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום