היות שמשרד הפרסום מקאן ת"א מחזיק בתקציב של MAX אבל גם בזה של אל על, הוחלט ב-MAX כי תקציב תת-המותג SKYMAX יטופל ב"משרד קטן בעל ניסיון של משרד גדול"
ההחלטה של פרטנר להעביר את תקציבי הפרסום שלה מקבוצת פובליסיס למקאן ת"א הגיעה בעיתוי מפתיע • כיצד ישפיע המהלך על המתחרות שנדרשות היום לבנות מותג, אבל ללא תקציבי העתק לו הן הורגלו בעבר?
כפועל יוצא מכך תקציב הקריאייטיב יעזוב את משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, המטפל בו כמעט עשור, והמדיה תעזוב את זניט מדיה לאחר שנתיים של פעילות משותפת
ניר, מאנשי הקריאייטיב המוערכים בענף, פרש רק לפני מספר שבועות מגיתם • Digital Factory תרכז את כל אנשי התוצר הדיגיטליים בקבוצת מקאן תחת ניהולם המשותף של נווה זרח, סמנכ"ל תוצר קבוצת מקאן, וערן ניר
וינברגר שימש בתפקידו האחרון כמשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן ת"א, אך לאחרונה החליט לפרוש על רה-ארגון שנערך בהנהלת הקבוצה
ל"גלובס" נודע כי מנכ"ל הקבוצה עמית משיח צפוי להודיע לעובדים על תוכנית אסטרטגית שכוללת שורת צעדים ארגוניים, לרבות מינויים חדשים בהנהלת הקבוצה וכניסה לתחומים חדשים, בהם עולם הדאטה • נדב פרסמן ימונה למנכ"ל משרד הפרסום
הקמפיין יתמקד בדיגיטל ויודיע על הגרסה העברית של האתר ועל מבצע השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר • זו הפעם הראשונה שבה מעלה אמזון קמפיין מקומי בארץ
משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
אלדד וינברג, שחלק עם נדב פרסמן את תפקיד "מספר 2" במקאן, יפרוש בסוף השנה • סיגל עבודי תמונה למנהלת קריאייטיב ראשית
נדב פרסמן, המשנה למנכ"ל משרד הפרסום מקאן, מסביר את הקשר בין משחת שיניים לקמפיינים של מפלגות ישראל בבחירות האחרונות: "הציבור מחפש מותג שידבר אליו בגובה העיניים" • למרות הכול הוא משוכנע שהצרכנים הפסיקו להתרגש מקמפיינים: "המותגים ממש לא דת. די כבר עם זה" • האזינו ל"גלובסטוק" - פרק מיוחד מוועידת MAD
המשרד יצלם בקרוב קמפיין חדש למותג בכיכוב הפרזנטורים בר ראפלי ואסי עזר • עד לפני מספר חודשים טיפל במותג משרד הפרסום ראובני פרידן, אך לאחר שניטלה מהם ההובלה על הקו הפרסומי, הדבר הוביל למשבר ביחסים
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות
מקאן העולמית תזכה הערב בתואר סוכנות השנה • עם צמרת הקבוצה הבינלאומית יעלו גם שלושה נציגים ישראלים: סיגל עבודי, נדב פרסמן ואלדד וינברג
הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום