למועצת הרשות השנייה יוגש בקרוב דוח על יישום ההחלטות של ועדת שחם, שמגבילות נתח שוק של חברת מדיה ל-25% מהכנסות הזכיין ■ מקאן: מחכים שמצב השוק יתבהר
בפרסומת של משרד הפרסום מקאן ת"א, שמצליחה לעקוף את מגבלות חוק איסור פרסום אלכוהול, יככב השחקן גיא זו-ארץ
זאת לאחר שהתעוררו שאלות רבות מצד משרדי הפרסום המעוניינים להשתתף במכרז
טיב טעם התעניינה במקאן ת"א, בין היתר לאור העובדה שמנכ"ל מקאן דיגיטל מאור חן זכה להערכה מקצועית גבוהה בקבוצה עוד מהתקופה ששימש כמנכ"ל חברת הדיגיטל אקליפטוס
עוגת הפרסום הצטמקה ב-2% במחצית הראשונה של 2016 ■ אדלר-חומסקי צמצם את הפער ממקאן תל-אביב ופתח מחדש את הפער בינו לבין באומן-בר-ריבנאי
הפרסומאי לשעבר אריה רוטנברג: "היהודים הייקים קפדנים, רציניים, מדויקים ומשכילים כמו הגרמנים, ומירי סיבוני רגב היא השתקפות התרבות במרוקו כולה... מאות שנים של חיים אינן נמחקות כהרף עין"
מנכ"ל מקאן, עמית משיח: "עונת החתונות במגזר הערבי היא הזדמנות שיווקית - זהו מגזר מכובד שמגיע לו יחס מכובד יותר של המשווקים"
המהלכים של באומן-בר-ריבנאי ליוניליוור ושל ראובני-פרידן לקרולינה למקה זכו בפרסי הצטיינות על מהלכי שיווק ארוכי-טווח ■ קמפיין YOLO של מקאן זכה בתואר קמפיין השנה
מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר
רותם תחליף את ששון גבאי, הפרזנטור הנוכחי ■ תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו, המוערך ב-15 מיליון שקל, עבר לפני ימים ספורים מבאומן-בר-ריבנאי למקאן ת"א
בעלי קבוצת טורנדו: באומן משרד מצוין, אך אחרי 5 שנים הגיע הזמן להתרענן
המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתחרות, זכה במדליות עבור קמפיין "האח הגדול" שיצר לאיקאה
תקציב הפרסום של עיריית ת"א מטופל במקאן, ותקציב נת"ע מטופל במקאן וואלי
במכרז יהווה מרכיב האיכות 60% מהניקוד המשוקלל, וההצעה המסחרית תקבל 40%
למרות שמשרדי הפרסום LEAD ומנצ' הודיעו רשמית על פרישה ממכרז הפרסום של טיב טעם, אומר עדי כהן: המכרז פתוח בפני כולם, מי שמעוניין יכול להשתתף
במכרז נותרו מקאן ת"א וגליקמן-שמיר-סמסונוב, שיידרשו להציג מצגות קריאייטיב, אסטרטגיה ומיתוג
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום