אלמוני פתח באש הערב לעבר מכונית במחלף וולפסון בנתיבי איילון, הרג גבר כבן 30 ופגע בחברו שישב לצידו ■ אדם נוסף שנקלע לזירה נפגע קשה
אשטרום הגישה את ההצעה היקרה ביותר במכרז התשתיות הכי נחשק בשרון, אולם בזכות התחייבות ללוח זמנים מטורף זכתה במכרז ■ האם אנשי רעננה והרצליה אכן קיבלו את הכביש כל כך מוקדם, או שקנסות האיחורים היו חלק מהמשחק?
(עדכון) - צוותי מחוז דן של חברת החשמל הוזנקו למקום בכוחות מתוגברים ופעלו לביצוע העבודות לתיקון המפגע ■ העבודה ארכה כ-10 דקות בלבד
האוצר, שהקפיא את התקצוב לפרויקט, טוען כי ההחלטה על העברתו לניהול מע"צ התקבלה ללא תיאום עמו כנדרש
רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו נהרג בתאונת דרכים עם משאית באיילון צפון בין מחלף לה-גארדיה למחלף השלום ■ פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע ולפנות את נהג המשאית לבית החולים
מחלפים מרכזיים בכביש ירושלים-ת"א, כביש גהה ונתיבי איילון נחסמו לתנועה בשל ביקור שר ההגנה האמריקני - ונוצרו עומסי תנועה כבדים
כוחות הצלה, משטרה מד"א הוזעקו הבוקר לנתיבי איילון לאחר שאופנוען שהיה מעורב בתאונה נפל לתעלה סמוך למחלף השלום ■ מצבו של הנהג מוגדר בינוני והוא בהכרה מלאה ■ עומסי תנועה כבדים מורגשים באזור
המכרז של החברה הלאומית לדרכים הינו לתכנון וביצוע המקטע דרומי של נתיבי איילון במסגרת פרויקט 531
מיום שישי ועד יום ראשון ב-04:00 תושבת תנועת הרכבות בכל רחבי הארץ ■ הסיבה: סיום פרויקט העברת הרכבות באיילון, שנועד לשפר את דיוק הרכבות והגדלת התדירות בשעות העומס
גורמים במערכת תכנון התחבורה: גם 4 מסילות באיילון לא יספיקו בטווח הארוך - יש לבנות 6 מסילות ברזל, ואיתן גם מנהרות תשתיות מודרניות ■ הבעיה המרכזית היא 30 בתים ביישוב אזור, שנבנו בשטח שהיה מיועד להרחבת המסדרון התחבורתי
השביתה הכללית במשק נותנת את אותתיה ומשפיעה גם על מפת הפקקים הבוקר ■ עומסי תנועה כבדים נרשמים באיילון ובכביש 4
פרסום המכרזים מתאפשר הודות לחתימה על מסמך עקרונות של משרד התחבורה וראשי הערים שבתחומם יעבור ה-BRT (אוטובוסים עתירי-קיבולת)
מאז 1970 גדל מספר כלי הרכב הפרטיים בישראל ב-1,100%, אך הדרכים הסלולות התארכו ב-95% בלבד ■ עד שנת 2020 צפוי מספר כלי הרכב במדינה לגדול ב-30% נוספים ■ תקציב משרד התחבורה רק עולה ועולה, אך ההשקעה בתשתיות יורדת ■ מה הפתרון?
הנוסעים מתלוננים, הכשלים נחשפים, וגם ההסברה מגמגמת, אבל לא ברור מי אמור לתת תשובות ■ חברות האוטובוסים מפנות למשרד התחבורה, שהעביר את התכנון לנתיבי איילון
השר כץ על הרפורמה בתחבורה הציבורית: "אין לאן לחזור ואין למה להתגעגע" ■ אמר את הדברים בטקס החנוכה של דרך אם המושבות המקשרת בין פתח תקווה למרכזי העסקים של גוש דן
המרמור הציבורי מוצדק לאור שורת הפאשלות המיותרות ברפורמה בתחבורה הציבורית
בולעניםהפגנותכבישיםמערכת המשפטמשטרת ישראלמשרד התחבורהנתיב תחבורה ציבוריתפקקי תנועהתחבורה ציבוריתתשתיות תחבורה