הם רק השתחררו מהצבא, הטיול הגדול שהיה אמור להיות הפורקן שלהם התפוצץ להם מול העיניים. רובם מובטלים או בחל"ת, כי המסעדות, בתי הקפה ושאר מקומות העבודה המתאימים לשלב הזה בחיים סגורים. חודשים רבים ומתסכלים עברו על דור ה-Z בבית, אבל לאט לאט נחזור לשגרה וגם לשוק העבודה, ורגע לפני שזה קורה, הנה כמה טיפים למנהלים שהולכים לקבל אותם אחרי השנה המאתגרת הזאת.
אנחנו רוצים אנשים וחברה. אמנם נולדנו לעולם של מסכים, אבל הגעגוע שלנו לאינטראקציה אנושית ולקשר הבלתי אמצעי עצום. עזרו לנו לא להרגיש לבד, צרו עבורנו אווירה אנושית חיובית במקום העבודה ושימו דגש על הגיבוש.
אנחנו רוצים להתפתח. השנה הזאת שינתה את כל מה שחשבנו על ביטחון תעסוקתי, ובעקבות כך התחלנו לפתח את עצמנו ואת הכישורים שלנו ולחשוב על מקורות הכנסה אלטרנטיביים. עזרו לנו להמשיך להתפתח, כך נרגיש ביטחון במקום העבודה ובכך טפחו את הנאמנות שלנו.
תסמכו עלינו. כל דבר שרק נרצה ללמוד, נוכל. המידע נגיש בכל מקום, נמצא מדריכים מדויקים, ונסתדר בעצמנו. חשוב לנו שתסמכו עלינו, שתיתנו לנו את הספייס לעבוד. ככה נוכל להביא את עצמנו לידי ביטוי, ואולי לחשוב על דרכים חדשות ופתרונות יצירתיים שייקחו את הארגון קדימה.
חברו אותנו למטרה. עבודה היא לא רק דרך להתפרנס מבחינתנו, היא גם אמצעי להשפיע לטובה על העולם. אם תראו לנו איך הארגון מקדם מעשים טובים, תקבלו עובדים נאמנים והערכה רבה מצדנו.
הכותבת היא מומחית לדור ה-Z
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.