מנהרות הכרמל

כתבות אחרונות

 
מנהרות הכרמל / צילום: אלבטרוס

המבקר: הפיקוח על מנהרות הכרמל והנתיב המהיר לת"א החל באיחור

מבקר המדינה מציין כי מינוי חברת חוצה ישראל נעשה באיחור, וכי לא היה גורם ממשלתי לפיקוח מקיף על הפרויקטים בשלבי הייזום, התכנון, הביצוע וההרצה

נתי יפת 01.11.2016

35 פצועים בתאונת דרכים קשה בחיפה; 13 במצב בינוני עד קשה

תאונת אוטובוס קשה במנהרות הכרמל בחיפה ■ פצוע אחד מוגדר כפצוע אנוש ■ 3 פצועים קשה והיתר קל עד בינוני

שירות גלובס 21.04.2016
מנהרות הכרמל / צילום: אלבטרוס

האם משתלם לנסוע במנהרות הכרמל גם לאחר עליית התעריפים?

חישוב כלכלי ראשון מסוגו משווה בין עלות הנסיעה במנהרות הכרמל לעומת דרכים חלופיות

הדי כהן 20.08.2015

מחאה בפייסבוק נגד מנהרות הכרמל: "רוצים 4 ש' לנסיעה"

חברת כרמלטון הקפיצה את המחירים ביותר מ-50% משנת 2010 - והנהגים רותחים

שירות גלובס 04.01.2015
 נועה מי–דן  / צילום: איל יצהר

"אין עוד מחסור במים - יותר מ-50% ממי השתייה מותפלים"

מאחורי מיזמי התשתיות הגדולים בארץ, הנבנים בשיתוף המגזר הפרטי, עומדת כבר 20 שנה עו"ד נועה מי-דן, המייצגת את המדינה ואת הבנקים ■ "כשאני נוסעת במנהרות הכרמל, ואפילו כשאני שותה מים מותפלים, יש לי הרגשה מצוינת"

חן מענית 31.10.2014

בעלת מנהרות הכרמל הפסידה 47 מיליון שקל ב-2013

הכנסות כרמלטון שבבעלות שיכון ובינוי ואלייד עמדו על 37.4 מיליון שקל - גידול של כ-53% לעומת 2012, אך נמוך מהתחזיות בתחילת הפרויקט

רון שטיין ועמירם ברקת 26.03.2014

החברה שחצבה את מנהרות הכרמל תובעת 100 מ' ש'

לטענת החברה, שנמצאת בבעלות ממשלת סין, אשטרום וסולל בונה לא שילמו לה את מלוא הסכומים המגיעים לה בגין העבודות והפרו את ההסכם בין הצדדים

חן מענית 04.12.2012

עו"ד אילן בומבך: "כל ערר על החלטות זכייניות כבישי האגרה ייבחן לעומק"

ועדות הערר של כביש 6 ומנהרות הכרמל נועדו לפקח על פעילותן ■ עו"ד אילן בומבך, שמונה כיו"ר החדש של שתי הוועדות, מבטיח לרסן את ההשתוללות הקיימת לעתים בגביית החובות

חן מענית 14.06.2011

עו"ד אילן בומבך מונה ליו"ר ועדות הערר של כביש 6 ומנהרות הכרמל

ועדות הערר של כביש 6 ומנהרות הכרמל הן גופים שיפוטיים סטטוטוריים, המשמשות כערכאת ערעור בפני כל אדם החולק על חיוב שהוטל עליו בעקבות שימוש בכבישי האגרה

חן מענית 05.06.2011

מיוחד: כמה עולה לכם לנסוע בכבישי האגרה בישראל?

כבישי האגרה בישראל הולכים ותופסים תאוצה ■ כשנסיעה בנתיב המהיר לת"א יכולה לעלות 500 שקל לחודש (לא כולל דלק), מה הפלא שאף אחד לא ממהר לדאוג לתחבורה ציבורית?

מיכל רז-חיימוביץ' 04.01.2011

עזריאלי החל בהקמת מרכז עסקים בחולון ב-720 מיליון ש'

קבוצת עזריאלי פותחת מרכז עסקים בחולון בהשקעה של 720 מ' ש' ומסתכלת צפונה לחיפה ■ דוד עזריאלי: פרויקט מנהרות הכרמל מביא אותנו קרוב יותר להגשת הפרויקט

מיכל מרגלית 15.12.2010

זכיינית מנהרות הכרמל במו"מ להקצאת 10 אחוז ממניותיה

שיכון ובינוי המחזיקה מחצית מהבעלות בזכיינית צפויה לרשום רווח הון משמעותי אם תושלם העסקה ■ המנהרות ייפתחו לתנועה בסוף השנה, ארבעה חודשים לפני המועד בהסכם

עמירם ברקת 13.05.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

מנכ"ל כרמלטון עם סיום כריית מינהרות הכרמל: "נשחרר את חיפה מהפקקים"

"התלות בגורמים חיצוניים מאוד גדולה. הצלחה בפרויקט BOT במהותו מאוד תלויה בשת"פ בין הזכיין, המדינה והעירייה. הקדשנו הרבה לחיזוק מערכת היחסים"

ליאור ברון 26.07.2009

דרך ארץ תפעיל את מערכת הגבייה במנהרות הכרמל תמורת 600 מיליון שקל

זכיינית הפרויקט, קבוצת כרמלטון, חתמה על הסכם עם דרך ארץ להקמה והפעלה של מערכת האגרה בכביש ■ מדובר בהסכם גדול נוסף לדרך ארץ, לאחר שלאחרונה חתמה הסכם להפעלת כביש 431 ב-300 מיליון שקל

ליאור ברון 13.05.2009

המדינה אישרה להראל להעמיד לכרמלטון מימון של 117 מיליון שקל לפרוייקט מנהרות הכרמל

המימון - בהתאם לחשיפת "גלובס" ; כבטחון לחוב, הועמדה ערבות בנקאית של 12.5 מיליון שקל וערבות של בעלי המניות של כרמלטון - שיכון ובינוי ואשטרום

ארז וולברג 01.01.2009

   123   

   נמצאו 34 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3