פיליפ ברודור, מנכ"ל, Hot Air Media, בוועידת MAD: "לוחות השידורים של הטלוויזיה לא ימותו, למרות האמצעים הטכנולוגיים" ■ רונה בן דוד: "הכסף נמצא היום בסלולר, בגלל שכך אפל חינכה אותנו"
אודי פרידן בוועידת MAD של "גלובס": "'להיות קשוב לצרכן' זה משפט שמטריף אותי; מה, מקודם לא הייתם קשובים?" ■ מיכאל גולן: "הוט חושבת שהצרכנים טיפשים?..אנחנו מספר 2 בשירות ומספר 1 במחיר"
בוועידת MAD של "גלובס" ואורנג' נדונה היכולת של אומנות הרחוב בתור פלטפורמה שיווקית ■ דני יעקובוביץ' מעריך שבעקבות ריבוי שלטי החוצות, האפקטיביות שלהם ירדה, ולכן הייחודיות של הגרפיטי יגרום להם לבלוט
כך אמר היום בן הול, מנכ"ל קבוצת Shine, חברת ההפקות מהמובילות בבריטניה בוועידתMAD של "גלובס" ואורנג'
(עדכון) - מנכ"ל בזק בוועידת MAD: בזק תאפשר תשתית לטלוויזיה באינטרנט ■ דב מורן עוקץ את בזק: "החברות מושכות דיבידנדים ענקיים ולא משקיעות בתשתיות" ■ וגם: אדם שוב על הילדה שגייסה מיליון דולר ברשת
צפו ברימיקס החדש והמושקע של נוי אלוש שמזכיר כמה רגעים מהמחאה החברתית של הקיץ הקודם, שכבר הספקנו לשכוח
(עדכון) - כחלון: "נכניס תחרות לשוק הטלוויזיה, אנחנו חייבים" ■ על שוק הסלולר: "שוק מבטיח, עם עתיד ופוטנציאל" ■ עונה למבקרים: הרשות המפקחת על הטלוויזיה תהיה עצמאית
הרכב המוזיקה הנבחר יישלח לוועידת המוזיקה העולמית SXSW 2013
בין הנושאים שיקבלו דגש במסגרת הוועידה: פסטיבל מוסיקה שהזוכה יישלח לוועידת המוסיקה העולמית SXSW, תחרות "קמפיין העתיד", תחרות פורמג'יניישן לפורמטים טלוויזיונים בינלאומיים ועוד
ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס" בשיתוף Orange, שתתקיים ב- ב-11 ביולי תעלה את מושב הדיון "הדינמיקה של האסטרטגיה: תאגיד, פרסום, צרכן"
פול בורוס, "דוקטור להצגת פורמטים", מגיע לישראל ומסביר בראיון ל"גלובס" מדוע במהלך פרזנטציה הפסיכולוגיה והיחסים הבינאישיים חשובים הרבה יותר מהפורמט עצמו
במסגרת המושב יבדקו איך התוכן משנה את פניו, כיצד משתנים המודלים להרוויח מתוכן, האם הקהל השתנה, האם המסכים החדשים פוגעים אחד בשני ועוד
האם המדע יכול לחזות איזו תוכנית תשבה את לב הצופים? דיוויד גרהאם, שמגיע לוועידת MAD, טוען כי הצלחת פורמט טלוויזיוני קשורה לאינסטינקטים קדמוניים
בין הפריטים ניתן למצוא תיקים, גופיות ושרוולי קעקועים במגוון צבעים והדפסים
במושב יוצגו יכולות ניתוח וחיזוי חדשניות, כמו גם כלים חדשים כגון אפליקציות ותוכנות העומדות לרשות המוזיקאים ומאפשרות להם לבלוט בעולם הדיגיטלי
"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס"
בינה מלאכותיתבנק הפועליםאירועים ומינוייםמדד המותגיםמדד המותגים 2021מדד המותגים 2022מדד המותגים 2023מותגיםפייסבוקשיווק