מזגני טורנדו

כתבות אחרונות

 
באומן בר ריבנאי | לפני כולם

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קבוצת טורנדו

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ' 23.11.2011
זרמון גולדמן | לפני כולם

מכרז טורנדו: משרדי הפרסום מציגים קריאייטיב

זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2011

יוניברסל דוחפת להעברת תקציב טורנדו לאחד המשרדים העובדים עמה

במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2011
יוניון | לפני כולם

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו יוצא למכרז

טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.10.2011
יוניון | לפני כולם

היחסים מתקררים? סכסוך מסחרי בין טורנדו לשלמור

הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2011

שבוע רביעי ברציפות: אורנג' הוא המותג המושקע ביותר השבוע

המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד

נתי יעקובי 08.08.2011

פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות

נתי יעקובי 25.07.2011

אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל

נתי יעקובי 18.07.2011

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

‎‎קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי‏

‎‎נתי יעקובי 11.07.2011

מפעלי ים המלח - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

האחים עופר משקיעים כמעט 2 מיליון שקל כדי להביע את עמדתם בנושא שיקום ים המלח

נתי יעקובי 04.07.2011

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 20.06.2011

דיוויד דוכובני מזניק את הוט לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"

נתי יעקובי 13.06.2011

בדיקת "גלובס": רכישת מזגן רק בסוף הקיץ תחסוך לא מעט כסף

עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי

צביקה גוטליב 18.08.2010

אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים

‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו

חגית ברונסקי 20.06.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

נתי יעקובי 09.05.2010

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6