התארגנות עובדי מקדונלד'ס עשויה להשליך על התדמית של זכיין הרשת עמרי פדן, אחד מנסיכי המשק הישראלי, שהוא גם ממקימי "שלום עכשיו" ובעל דימוי של "אמא תרזה" ■ בימים הקרובים התדמית המצוחצחת הזו תעמוד למבחן
שילוב רשת המסעדות נעשה באופן עצמאי, אך CBS ביקשה אישור ממקדונלד'ס
הסתדרות הצעירים והנוער העובד והלומד הודיעו כי הצליחו לאגד את עובדי מקדונלד'ס בישראל, ופנו להנהלה בדרישה לפתוח מו"מ להסכם קיבוצי ■ הסתדרות הצעירים והנוער העובד איגדו לאחרונה גם את עובדי אגאדיר, שיפודי ציפורה ועוד
חנה רוברטסון בת ה-9 באסיפה השנתית של מקדונלד'ס: "אני לא חושבת שזה הוגן לשכנע ילדים לאכול מזון שלא בריא להם ע"י שימוש בצעצועים ודמויות מצוירות"
רשתות ההמבורגר מנסות לבדל את עצמן בעזרת גימיקים שמגוונים את התפריט הקלאסי ■ אבל דווקא בגזרה הדיגיטלית מרבית הרשתות עדיין לא מצאו מתכון מנצח, ורק מעטות ממצות את מלוא הפוטנציאל של המדיה החברתית והמובייל
ממזכר פנימי של החברה עולה כי מקדונלד'ס כבר לא מדורגת ברשימת 10 רשתות המזון המהיר המועדפות על צעירים בארה"ב
על-פי ההערכות, ההחלטה צפויה להוסיף הכנסה של 84 מיליון דולר לחברה
במרקטוואץ' ערכו רשימה של 3 מניות "בלו צ'יפ" עם תשואת דיבידנד של 3% ומעלה ועם מסורת של הגדלת שיעור הדיבידנד בכל שנה מאז 2007 ■ המניות נסחרות לפחות ב-10% מתחת לשיא של ה-52 שבועות האחרונים
מתלונה לרשות הסחר הפדרלית בארה"ב עולה כי אתרי החברות עוברים על החוק
גיאוקרטוגרפיה: למרות ההשקעה, קמפיין מקדונלד'ס מתברג רק לסוף הטבלה
המשבר באירופה וההאטה העולמית הובילה לתוצאות מאכזבות אצל שני הענקיות ■ הרווח הנקי של מקדונלד'ס ירד בכ-4.5% ■ רווחי קוקה-קולה צנחו ב-17%
האולימפיאדה מהווה עבור המפרסמים הזדמנות ללכוד את תשומת-הלב של מאות מיליוני צרכנים, והספונסרים כבר מתכננים את מהלכי השיווק הגדולים של השנה
לאחר תלונות של העובדים במתקנים האולימפיים, החליט הוועד המארגן לבטל את ההסכם שנותן לענקית המזון מונופול על מכירת צ'יפס ■ ביטול ההסכם תקף לחלק מהמתקנים בלבד
עם בריאות לא הולכים למכולת. באולימפיאדה כבר הבינו את זה
כ-800 נערים ונערות שעובדים ברשת המזון המהיר קיבלו הודעה כי החברה לא תוכל להעסיקם בשבת ■ מקדונלד'ס: התקנה נובעת מכפייה דתית, ואנו ניאבק בה
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק