מתיחת הפנים השיווקית של רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם כוללת דגש על מסרים של אהבה והדגשת המילה הזו בסיסמה הוותיקה "I’m Lovin' It"
"למה אתה נבלה? אל תצלם אותי", אמר הבכיר למפגין שצילם אותו, בהקלטות שנחשפו ב"לילה כלכלי" ■ מקדונלד'ס: "התגרויות חוזרות מצד פעילים מבוגרים של הסתדרות הנוער העובד והלומד שכמובן אינם עובדי מקדונלד'ס"
מוצרי מק'קפה הם פרי שיתוף-פעולה בין רשת מקדונלד'ס וענקית מוצרי המזון קראפט
בחברה לא אישרו כי הקמפיין החדש אכן ילווה בסיסמה "'lovin' beats hatin", שיצרה סערה ברשת עם חשיפתה
צ'יפוטלה מקסיקן גריל, אחת מרשתות המסעדות מהירות הצמיחה בארה"ב בעשור האחרון, כבר לא רק מאיימת על ההגמוניה של מקדונלד'ס - אלא מתחילה לנצח אותה במאבק על לבבותיהם וטעמיהם של הלקוחות
ענקית המזון המהיר עשויה לבצע מהלך שיווקי של כניסה לתחום ארוחות בראנץ'
הכלכלן הנודע ידוע בתחזיות הפסימיות שהוא מפרסם חדשות לבקרים ■ הפעם פאבר טוען כי הירידה החדה במכירות של מקדונלדס בעולם היא עדות לכך שכוח הקנייה של הצרכנים נפגע ■ פאבר: זהו סימן מבשר רעות לכלכלה
עובדי מזון מהיר ב-150 ערים בארה"ב צפויים להפגין השבוע בדרישה לשכר של 15 דולר לשעה וזכות להקים איגוד
פוטין נוקם? רוסיה טוענת להפרת תקני בריאות בסניפים, אך מה שסביר יותר הוא שהם נסגרו בתגובה לסנקציות שארה"ב הטילה עליה בשל המשבר באוקראינה
ענקית המזון המהיר תשיק ברשתות השיווק בארה"ב ליין של קפה ארוז - מק' קפה
כך לפי דירוג גלובס DUN'S 100 ■ עם הכנסות של כ-12 מיליארד שקל בשנת 2013, שופרסל הותירה את המתחרות הרחק מאחור
רוסיה הכריזה כי מוצרי הרשת האמריקאית אינם עומדים בסטנדרטים בריאותיים, ובמקביל החרימה יבוא מוצרי חלב מאוקראינה
כך עולה ממחקר שערכה יפעת מחקרי מדיה ■ המותג אדידס השקיע הכי הרבה ביחסי ציבור במהלך מונדיאל 2014
מדובר בין היתר בתוספות שכר וקרן רווחה בעלות 600 אלף שקל בשנה ■ ההנהלה שכרה את משרד "דן אורן" להוביל את הטיפול התקשורתי בנוסף לאירינה שלמור
לפי ההבנות, הסתדרות הנוער העובד תמליץ כי בני-הנוער לא יעבדו יותר מ-26 שבתות בשנה ■ בינתיים התפוצץ המו"מ על רקע דרישת הבעלים עמרי פדן ל"שקט תעשייתי מוחלט" ל-5 שנים ■ הפגנות מול סניפים בת"א, בירושלים ובחיפה
הוויתור נעשה בעקבות לחץ של מקדונלד'ס, אשר משרד הפרסום שלה, יהושע TBWA, מחזיק במניות של "לעומק התודעה"
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק