ענקית המזון תדווח מחר על תוצאותיה הפיננסיות לרבעון שני של 2011 ■ בבלומברג מצפים לרווח של 1.28 דולר למניה, עם היקף הכנסות של 6.65 מיליארד דולר
גלעד בכר, מנהל ב-OnTheMob, במדור חודשי על שוק הפרסום בסלולר ■ והפעם: מקדונלד'ס משחקת איתנו בשלטי חוצות, אנגרי בירדס קופצים למציאות, ופיאט לא עוצרת באין כניסה
אפל הפכה למותג המוביל בעולם ■ ב-4 השנים האחרונות החזיקה גוגל בתואר ■ שווי המותג של אפל זינק בשנה החולפת ב-84% ל-153.3 מיליארד דולר; שווי המותג גוגל ירד ב-2%
המשקל העודף עולה ביוקר: אם מקליפורניה מאשימה את הרשת בשימוש בצעצועים בחינם כחלק מהארוחה כדי לפתות ילדים להיכנס לסניפיה ■ מקדונלד'ס: זה לא באחריותנו, שההורים יגידו לא
דיווחה על רווח נקי של 1.2 מילארד ד' ברבעון האחרון, בהשוואה ל-1.08 מ' ד' ברבעון המקביל אשתקד ■ הציגה רווח נקי של 1.15 ד' למניה ■ מנכ"ל הרשת: "נמשיך להוביל השוק"
זאת במסגרת "יום השמה בינלאומי" ראשון של הרשת ■ תגדיל את היקף עובדיה בארה"ב ב-7% ■ הכמות המדויקת של העובדים החדשים שהצטרפו תפורסם בשבוע הבא
ענקית המזון המהיר מעלה קמפיין רחב היקף שיתמוך בגיוס 50 אלף עובדים לרשת
העובדים יכללו עובדי הנהלה, עובדים זמניים וקבועים ■ לאחר הצטרפותם של העובדים, כוח-האדם של מקדונלדס יגיע ל-700 אלף עובדים בארה"ב בלבד ■ השכר הממוצע לשעה: 8.3 דולר
דאו ג'ונס עלה ב-86% בשנתיים והערב ב-1% ורחוק 2,000 נק' מהשיא ■ קרטל אופ"ק שוקל להגדיל את תפוקת הנפט; מחירו ירד ל-105 ד' לחבית
בסוף 2010 הפעילה סאבוויי 33,749 מסעדות בעולם - לעומת 32,737 מסעדות של מקדונלד'ס
המגמה הבריאותית גרמה למקדולנד'ס להתחיל לספור קלוריות ולהשיק שינוי תדמיתי כולל
אור ירוק לסביבה: טל פרידמן, "איש הדשא", כובש השבוע את פסגת דירוג המותגים המושקעים
במקום השני השבוע בטבלת המותגים המושקעים: סופר-פארם עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: זה השבוע התשיעי ברציפות שפרסומת של הבנק הבינלאומי באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב ובכיכובו של הפרזנטור אסי כהן היא הכי אהודה
על-פי ממצאי בלומברג, קל יותר להתקבל להרווארד מאשר למכללת ההמבורגרים של מקדונלד'ס בסין, המכשירה את מנהלי העתיד של רשת המזון המהיר
בשורה העליונה דיווחה החברה על הכנסות של 6.2 מיליארד דולר, לעומת 5.97 מיליארד דולר ברבעון המקביל אשתקד - בהתאם לציפיות האנליסטים
אמזוןחרם צרכניםישראל במלחמהמזון מהירמסחר מקווןמסעדותסטארבקסקניות באינטרנטרוסיהשיווק