הטכנולוגיה שפיתחה טריגו מאפשרת לערוך קניות בלי לסרוק שום מוצר ובלי לעבור באף קופה • בראיון לגלובס מספר המייסד מיכאל גבאי איך נולד שיתוף־הפעולה עם טסקו, איזו עצה נתן לו ריצ'י האנטר מנכ"ל שופרסל לשעבר, ולמה העגלות החכמות לא מהוות תחרות
רשת הסופרמרקטים הגדולה בבריטניה, טסקו, נקלעה למלחמה מתוקשרת עם יצרנית המזון היינץ שדרשה להעלות מחירים • כעת מתברר כי הקרב הציבורי הסתיים בהסכם חשאי שמאפשר להיינץ ככל הנראה לייקר את מוצריה, אך פחות ממה שרצתה בתחילה
המאבק סביב עליות המחירים עלה לאחרונה שלב, כשיצרנית המזון המובילה הפסיקה לספק כמה מהמוצרים הפופולריים שלה לרשת השלישית בגודלה בבריטניה • האם זהו פתח לעימותים עתידיים בין קמעונאים וספקים, ועד כמה משתנה קבלת ההחלטות של הצרכנים
הטכנולוגיה לחנויות ללא קופות של טריגו פועלת בינתיים בפיילוטים בישראל ובאנגליה • המנכ"ל מיכאל גבאי: "יש לנו מערכת עובדת, ואנחנו בשלב של הטמעה בחנויות"
רשת טסקו הבריטית מגבילה רכישת מוצרים מסוימים, וכיום ניתן לרכוש רק 5 פריטים של פסטה ומוצרי חיטוי • בשופרסל עדכנו כי ייתכן חוסר זמני בחלק מהמוצרים, בוויקטורי מדווחים על זינוק של 250% בהיקף הקונים באונליין • והאם צריך להגיד בעת הזמנת המשלוח שהרוכש שוהה בבידוד?
טסקו הסירה כרטיסי ברכה לחג המולד לאחר שילדה בת 6 גילתה על אחד מהם מסר מעובד כפייה בסין לכאורה • "בבקשה תעזרו לנו ותעדכנו את ארגוני זכויות האדם", נכתב על אחד מכרטיסי הברכה שבת ה-6 קנתה כדי לאחל לחבריה חג שמח
טסקו הבריטית וקרפור הצרפתית מבצעות ניסויים בטכנולוגיה המאפשרת קניות בחנות מבלי לעבור בקופה • מייסד חברת סטארט-אפ פורטוגזית: "בעבר היה קשה למכור טכנולוגיות זיהוי מוצרים לקמעונאים, זה נראה כמו טכנולוגיה משוגעת ונשמע כמו קסם. מיד אחרי השקת אמזון התחלנו לראות הרבה תיאבון"
הטכנולוגיה של טריגו ויז'ן מסוגלת לעקוב אחרי כל העצמים בחנות, מוצרים, אנשים ועגלות, בהתבסס על חיישנים של מצלמות RGB בלבד
תנאי מזג קשים במחוז חקלאי בספרד משבשים את אספקת הירקות ■ קמעונאים בבריטניה קוצבים את רכישות החסה, ברוקולי, חצילים וקישואים
הקרב בין הרשתות ליצרני המזון בישראל הוא משחק ילדים לעומת מה שקורה בבריטניה
התחרות העזה בין רשתות השיווק והירידה במחירי המזון גרמו לרשתות הבריטיות לאבד נתח שוק לטובת הרשתות הגרמניות המוזלות אלדי ולידל
הקבוצה ביצעה ברבעון השלישי מחיקת ענק של 678 מיליון דולר על החזקתה בטסקו הבריטית ■ הרווח התפעולי זינק ב-29% והיכה את תחזיות האנליסטים
בשלב ראשון תשווק החברה מגוון דגני בוקר ועוגיות תחת "המותג" וכן מגוון של מוצרי "השקדיה" ■ צופה כי היקף המכירות לטסקו יעמוד השנה על כמיליון אירו
בסך-הכול סופקו לטסקו כ-200 אלף חבילות מצות וכ-100 אלף חבילות קמח מצה בשווי 1.7 מיליון שקל ■ זהו שיתוף-הפעולה הראשון של החברה עם רשת בינלאומית
הבירה הבריטית מציגה חדשנות בתחום הקניות. על קופות אוטומטיות בסופר שמעתם?
בית ההשקעות Rodman & Renshaw פירסם המלצת "קנייה", ונקב במחיר יעד הגבוה ב-18.5% ממחיר סגירת המניה אמש ■ החברה מספקת פתרונות תוכנה לרשתות קמעוניות
אינפלציה בריטניהאמזוןבריטניהברקשייר האת'ווייהיינץחנויותטריגויוקר המחיהקמעונאותרשתות שיווק