תשיק נייר טואלט מתקפל של "לילי קומפקט" שחוסך עד 30% במקום האחסון
DPL מבקשת לשחזר את הצלחת החיתולים המוזלים ולכבוש בתוך שנה נתח של 10% מקטגוריית התחבושות ההיגייניות הדקות, שמגלגלת 84 מיליון שקל בשנה
ד"ר אלי פישר ובנותיו נורית הראל וסיגל בר-און מתכננים להסתער על ארה"ב ■ בראיון מיוחד מדבר פישר על העסק המשפחתי שמגלגל מאות מיליוני שקלים, מסביר למה החליט שלא להנפיק את החברה ומודה שישראל קצת קטנה עליו
מלחמת המבצעים בין סופר-פארם וניו-פארם מביאה להוזלות במוצרי הטואלטיקה והניקיון ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים בסופר-פארם קצת יותר מוצלחים, אך ההבדל מינורי
"גלובס" ממשיך בבדיקת יוקר המחיה בישראל בהשוואה למדינות המערב ■ מדוע אנו משלמים פי 3-4 על טאבלטים, פלייסטיישן, דיאודורנט, שמפו, צעצועים ועוד? לא רק בגלל מיסוי גבוה - אלא גם בגלל מחסור ביבוא מקביל, גם כשהוא מותר לפי חוק ■ לקרוא ולא להאמין
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו
בעוד שיוניליוור ומדיליין מעניקות מענה אדיב למתקשרים למספר החינם שלהן ואף שולחות מוצרים ללקוחות שנתקלו בבעיות - חברות אחרות לא טורחות להשיב להודעות צרכנים, ומספר שירות הלקוחות שלהן הוא בגדר המלצה בלבד
זאת עד סוף 2010 ■ שני המהלכים הראשונים הם השקת סדרת "לילי Soft & Strong" והשקת "קוטקס כותנה"
היו שייכים עד לאחרונה לקרליין ■ המהלך נועד לאפשר ללילית להעמיק את פעילותה בתחום הקוסמטיקה העממית
תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל
ענקית מוצרי הצריכה תרכוש את חטיבת Ambi Pur ב-470 מיליון דולר ■ צופה כי העסקה תושלם עד יוני 2010
העסקה מתבצעת זמן קצר לאחר השלמת רכישת פריגו-קרליין ע"י אמיליה פיתוח לפי שווי של 205 מיליון שקל ■ סנו, שתמשיך לייצר בירוחם, תקבל לידיה את המותגים קרליין, נקה, נטורל פורמולה, סקין גארד, אדם וטיטניום
מלבד פעילות המותג קרליין בארץ ובחו"ל, הרכישה כוללת גם את כל הפעילות באמצעות החברה-הבת אגיס הפצה ושיווק ■ כמו כן כוללת העסקה גם 50% ממניות חברת דנאגיס, זרוע ההפצה של מוצרי קרליין בישראל
האם החלטת מכון היצוא להוריד את יפן, הכלכלה השנייה בעולם, ממפת קידום היצוא הבינלאומי היא החלטה נכונה? ■ במיוחד לאור העובדה שברבעון השני של השנה הצליחה יפן לעבור לגידול של 2.3% בתמ"ג
רשתות הפארם משקיעות הון בפרסום מבצעים, אך מי שגר קרוב לרשת רמי לוי ייהנה שם לרוב ממחירים נמוכים יותר גם ללא מבצע ■ עם זאת, בהשוואה לשופרסל דיל ולמגה בול - מחירי המבצע של הפארמים לרוב אטרקטיביים
דיפלומטהעלאת מחיריםיבואיבוא מקביליוקר המחיהמזוןמחירי המזוןקוסמטיקהקמעונאותרגולציה