ובינתיים, המחירים ממשיכים לטפס: גלידות שטראוס התייקרו ב-2.4%, ליימן שליסל ייקרה את השוקולד ב-5%, ואסם תעלה את מחירי הסירופים למרות שמחיר הסוכר ירד
אחרי שאתמול הודיעה אסם על העלאת מחירים בשיעור של 4%-10%, היום הצטרפה לגל גם חברת יוניליוור - שהודיעה לרשתות השיווק על העלאת מחירים בשיעור של 5%-15%
רקסונה כבש את המקום השלישי במכירות עם נתח שוק כספי של 9.1%, וגרניה הגיעה ל-4.7% ■ ב-2010 גלגל כלל שוק הדיאודורנטים 215 מיליון שקל
מכונות הממכר האוטומטיות עושות קפיצת מדרגה ביכולות האינטראקטיביות שלהן
כספי, המשחק בסקרמנטו קינגס מה-NBA, ישמש כפרזנטור של תלמה בסדרת קמפיינים חדשה
מחיתול דולף ועד נזילה בצינור הדלק - שורה של חברות הודיעו לאחרונה על תקלות במוצריהן ■ כיצד מתגלות התקלות, ואיזה תפקיד ממלאים הצרכנים כשומרי הסף של החברות?
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
סיכום מכר השוקולד בארץ ב-12 החודשים האחרונים: השקת המותג הפרטי של שופרסל פגעה במותג "פרה" של שטראוס ■ קינדר ופררו רושה נחלשו עקב סכסוך הסחר עם רבוע כחול
אם המהלך ייצא לפועל, כספי יחליף את אורנה בנאי שהובילה את הקמפיינים של המותג בשנים האחרונות ■ הכדורסלן הישראלי שמשחק ב-NBA חתום על חוזה גם עם אל-על
למיזם "הבחירה הנכונה" שותפות בארץ חברות המזון יוניליוור, שמן תעשיות ומאפיות אנג'ל
גלידת שטראוס נמצאת בבעלות קונצרן יוניליוור העולמי, שמחזיק כיום ב-90% ממניות החברה
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
עובדים התבצרו אתמול בשטח המפעל בערד, ולטענת ההנהלה מנעו יציאה של אנשי הנהלה והשתלטו על רכבים ■ בית הדין הוציא צו מניעה נגד הוצאת סחורה מהמפעל
מדובר ברוטב אלף האיים של הלמנ'ס מתאריך ייצור 28 בספטמבר 2010 ■ הסיבה לאיסוף המוצר היא תקלת תסיסה העלולה להיווצר בבקבוק, שמשפיעה על טעמו ומרקמו של הרוטב
BDSבן אנד ג'ריסגלידותהעלאת מחיריםיהודה ושומרוןיוקר המחיהמחירי המזוןקמעונאותרשתות שיווקשטראוס