לא מזמן כתבנו כאן ב"גלובס" כי בעוד שכמעט בכל כלי התקשורת המרכזיים והנוצצים, נאנקים תחת קשיים כלכליים ומתלוננים על מצבם, דווקא ברדיו האזורי העסקים מתקתקים. עם רף הוצאות נמוך יחסית, שוק פרסום מתפקד וגם לא מעט תוכן שיווקי, התחנות הללו עושות חיל, וגם מתאימות את עצמן לעידן הדיגיטל והאפליקציות.
התחנות הבולטות בתחום הן אקו 99FM (שבסקר TGI שפורסם לאחרונה עלתה למקום הראשון) ו-103FM, שבבעלות אלי עזור; רדיוס ורדיו לב המדינה שבבעלות דוד בן בסט; קבוצת התחנות שנקראת "רדיו ישראל", ונמצאת בבעלות צביקה שלום ויוסי סבן וכוללת את רדיו דרום, רדיו גלי ישראל ו-50% מרדיו ת"א; ודני נישליס שמחזיק ב-50% הנותרים מרדיו תל אביב, וברדיו חיפה.
יונתן כיתאין